te așteptam toamnă

toamna 3

te așteptam toamnă,

cu frică și bucurie laolaltă.

nu voiam a mă trece singur.

căutam lumina mea în lumina-ți,

roadele mele în belșugul tău,

ploaia-ți umplând încrețiturile vremii,

falsa netezire.

te așteptam toamnă

cum așteaptă gutuile bruma,

cu mâinile împreunate cu gândurile

în rugăciune.

cu fascinație gândeam

la frunzele tale multicolore precum florile primăverii,

la simfonia vântului spulberând închipuiri ruginii,

la tihna focului din sobe.

visam cum mă surprinzi

cu aroma cupelor vechi și a licorilor neîncepute,

cu boabele de rouă de la colțul ochilor

prăvălindu-se ca diamantele.

te-am așteptat toamnă,

și-acum când ai venit, e-atâta colb în aer!

cu greu pot a percepe culorile-ți

și cântul și mireasma-ți.

iar boabele de rouă de la colțul ochilor

ard prăvălindu-se ca diamantele.

te-am așteptat toamnă

cu bucurie și frică,

nu voiam a mă trece singur.

(ricamihai13)

(sursa foto)

15 comentarii (+add yours?)

  1. coltulcultural
    Sep 15, 2015 @ 09:19:06

    Te asteptam si eu, Rica. Toamna mi te-a readus cu acest poem superb. 🙂

    Răspunde

  2. Adriana
    Sep 15, 2015 @ 17:22:55

    Sa stii ca te-am citit cu mare bucurie. Mi-a mers la inima…

    Răspunde

  3. Suzana
    Sep 15, 2015 @ 21:20:05

    Sper ca frica a trecut si au ramas culorile frumoase!
    Frumoasa tesatura de cuvinte!

    Răspunde

  4. Trackback: Miss Penelopa Întâia | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare
  5. Trackback: Selfie de Toamnă | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare
  6. Suzana
    Sep 26, 2015 @ 08:54:22

    http://suzanamiu.blogspot.ro/2015/09/duzina-de-cuvinte-53-recunostinta.html
    Pentru ca ideea minutului de aur m-a fascinat, nu am rezistat tentatiei de a o introduce intr-o mica duzina de cuvinte 🙂
    Zile minunate iti doresc!

    Răspunde

  7. Trackback: Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare
  8. Trackback: Din nou, … azi | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

Lasă un răspuns

