Sănătatea din culori

Cei mai mulți dintre cititorii mei au fost martorii unei lepșe care a tot circulat în blogosferă. La întrebările mele despre culori am primit multe răspunsuri interesante, dar unul dintre ele mi-a atras atenția în mod deosebit, pentru că vine cu câteva informații demne de luat în seamă, in ceea ce privește legătura dintre culori și sănătate. 

images-1-200x200M-am gândit că e bine să dau informația mai departe, așa că, urmăriți : 

„Toate elementele universului ( animale, plante,  pietre, ape, minerale, metale etc) sunt alcătuite din atomi, deci emit o vibrație generatoare de câmp electromagnetic numit energie.

Culoarea este, de asemenea,  energie pură, emite vibrații pe care le percepem la modul conștient – cu ochii, sau inconștient. ”Nivelul vibratoriu al culorii se situează între cel al gândirii – cel mai înalt – și cel al materiei – cel mai scăzut. ” ( Marie-Claire Rosignol)

Tot de la Marie-Claire Rosignol am aflat că efectul luminii colorate este același indiferent dacă subiectul e nevăzător sau dacă își ține ochii închiși ori și-i acoperă. Influența undelor vibratorii ale culorii se manifestă pe toate planurile: fizic, mental și spiritual. Continuarea aici ...”

Lasă un răspuns

