Preiau și predau ștafeta

Este prima nominalizare  la  Liebster Award – Mulțumesc Mihai 🙂 ! 

Deocamdată mai am cunoștință de încă două, încerc să răspund pe rând.

papagali

Dacă am intrat în horă trebuie să joc, iar jocul are reguli:

  • mulțumește persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
  • răspunde la toate întrebările primite;
  • nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
  • formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine;
  • nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  • trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie

Cum regulile sunt făcute pentru a fi încălcate 😉 cei ce m-au nominalizat vor fi la rândul lor nominalizați de mine – astfel îmi exprim gândul meu bun pentru gândul lor bun.

Să trecem la întrebări și răspunsuri:

1. Cât de mult te împlinește scrisul pe blog?

Deocamdată suficient cât să mă motiveze să continui.

2. Cum ți-ai ales numele blogului?

Iubesc culorile, TOATE culorile.

3. Cine ești tu, ca persoană (scurtă descriere).

Un om simplu.

4. După ce criterii alegi un blog/articol pe care-l urmărești/citești?

Deocamdată la modul general există câteva motive ce mă fac să urmăresc un blog:

  • sursă de informații – cunoaștere
  • sursă de emoții plăcute (vizuale, auditive, mesaj transmis)
  • curiozitate

5. De ce te temi?

De perpetuarea răului și de fețele sale ascunse.

6. Un moment frumos trăit?

Venirea pe lume a copilului meu.

7. Crezi în prietenie?

Cred că există prietenie la fel de mult cum cred că orice prietenie are anumite limite, limite ce diferă de la un individ la altul.

8. Ce ai duce cu tine pe o insulă pustie (în afară de provizii, lucruri speciale și mai ales „pe cine”)

Nu aș merge niciodată pe o insulă pustie.

9. Ce te întristează?

Când văd că răul e ridicat la rang de virtute.

10. Te uiți la TV? La ce?

Ador filmele bune ( artistice sau documentare).

11. Ce-ți place cel mai tare să citești?

Beletristică și poezie.

Întrebările mele  pentru cei pe care îi voi nominaliza .

  1. Care este culoarea ta preferată?
  2. Există o culoare care să-ți creeze emoții pozitive? Dacă da, care?
  3. Există o culoare pe care să nu o suporți? Dacă da, care?
  4. Există o culoare care nu-ți spune nimic? Dacă da, care?
  5. Care este culoarea care simți că-ți dă energie?
  6. Dacă ai fi o floare, ce culoare ai avea?
  7. Dacă ar fi să asociezi trei culori unei melodii preferate (nu contează genul) care ar fi asocierea (melodia și culorile vă rog 😉 ) ?
  8. Cât de mult te influențează culorile în mediul în care lucrezi?
  9. Cât de mult te influențează culorile în mediul în care locuiești?
  10. Care sunt culorile pe care le cauți când îți alegi un tablou?
  11. Dacă există o întrebare la care ai vrea să răspunzi, (bineînțeles diferită de întrebările adresate de mine), acum e momentul, ești invitatul meu, scrie întrebarea și răspunsul. 

Cei ce nu vor să scrie un articol îmi pot răspunde prin comentarii. 🙂 Mulțumesc!

Nominalizații (ordinea este întâmplătoare, toți se vor regăsi în următoarele două articole și vor avea posibilitatea să-și aleagă întrebările; toți cei ce vor citi articolul și nu se regăsesc printre nominalizați, dar vor să preia leapșa, sunt invitații mei 😉 ): Colțul Cultural, Floare de colț, Loredana Buciumeanu(Milu), Illusion, Adelina Iliescu, Doru, Mihai Oprea, Cerul meu senin, Corina Victoria Sein, Biovivo, Eu și grădina,    Bucegi natura 2000, Jurnal de buburuză,  Samewhiteblue,  Natycălinescu,  Mraconia, Ane, O carte pe săptămână, Ratzone, Teonymus, Călina Kimu, Slowaholic, Mormolocul, 9, Hornoiu Gabriela, Filip Daniel, Adeena, Denisa, Denise, Daniela blogIrina,  Manuela, Carmen, Iulian, Dan, Petru, Carro, Ecoarta, Peprichici, Diana, Tighinaromânească, Luiza, Ionuțbill, Danaiana, Antonia, Vasile Cucu, Chestii din lumea mea,  Alexandra, Daniela, Sebastian, Allexyanna, Fluturaș, Mădălina, Fosile, Erika, Diana Radu, MC, Cristian, Maria, Georgeta, t’s secrets, Peapetulburi, ovi, Svetlana, Alex, Nora, Narcisa, Endorfinul, Mihai, Lucista, Minafla, Nautilus, Omul cu ochelari, Theo, Bursucel, Madmoiselle, Aron, Soacra, Dama, Matilda, April, Povești, Anna, Sweet&Salty, Pisica neagră, Piratul cinefil, Păduraru,  Diana, Fata veselă, Curcubeul, Madi, Ana-Maria, Dorina, Calin, Nina, Ștefania, Ileana, Daniela, Raluca, Smaranda, Natasa, Dana, irina, Aura, Inna, Orizont, Mary, Giulia, Ruxandra, Elena, Oana, NicolDaiana, Camelia, Flavius,  Vi, Adriana, Melanie, Prieteni, Oana.

Un weekend de vis 🙂 !

46 comentarii (+add yours?)

  1. illusion
    Aug 14, 2015 @ 10:38:20

    Curand o sa raspund 🙂

    Răspunde

  2. racoltapetru6
    Aug 14, 2015 @ 11:03:17

    Mulțumesc frumos pentru nominalizare, soră-mea! Tocmai am terminat cu o leapșă și aștept să mai prind puteri. 😉

    Răspunde

  3. coltulcultural
    Aug 14, 2015 @ 11:39:40

    Mulțumesc frumos, Rica, pentru răspunsuri și nominalizare! Mă onorezi cu ambele. Eu trebuie să plec mâine într-o vacanță până la finele lunii ăsteia și am multe de aranjat, iar întrebările tale necesită un pic de timp de gândire, astfel că, dacă nu te deranjează, voi răspunde în aproximativ două săptămâni după ce mă întorc pe plaiuri băimărene.
    Un weekend de vis și ție și zile cât mai frumoase în continuare!
    Mihai

    Răspunde

    • ricamihai13
      Aug 14, 2015 @ 11:45:42

      Cum să mă deranjeze Mihai? Nicidecum. Vacanță plăcută!!! 🙂

      Răspunde

      • coltulcultural
        Aug 14, 2015 @ 12:50:07

        Multumesc frumos! Numai bine tie!!

      • coltulcultural
        Aug 14, 2015 @ 16:29:44

        Surprizăăă!!!

        Care este culoarea ta preferată?
        Verde
        Există o culoare care să-ți creeze emoții pozitive? Dacă da, care?
        O non-culoare, albul, o culoare, portocaliul, uneori
        Există o culoare pe care să nu o suporți? Dacă da, care?
        Aș zice galben, de obicei mă irită, dar nici maro-ul nu e tocmai pe gustul meu.
        Există o culoare care nu-ți spune nimic? Dacă da, care?
        Nu știu, un soi de mov spălăcit.
        Care este culoarea care simți că-ți dă energie?
        Pe lângă verde crud, roșul aprins.
        Dacă ai fi o floare, ce culoare ai avea?
        Roșu cu pete albe
        Dacă ar fi să asociezi trei culori unei melodii preferate (nu contează genul) care ar fi asocierea (melodia și culorile vă rog 😉 ) ?
        îmi vine în cap melodia ”Just my imagination” a celor de la The Cranberries. În clip e o explozie de culoare, dar mie-mi vin în minte culorile verde(iar), alb (nu pot fără non-culori) și un gri… ciudată combinație, știu.
        Cât de mult te influențează culorile în mediul în care lucrezi?
        Nu m-am gândit niciodată la asta. Sunt unele culori care mă însuflețesc când intru undeva,cum e cazul culorilor calde.
        Cât de mult te influențează culorile în mediul în care locuiești?
        Nici aici n-am dat mare atenție, am o nuanță prietenoasă de galben în cameră, e ok pentru că nu-mi iese în evidență și nu mă distrage. Nu am ales eu culoarea! Aș fi ales, firește, un vernil.
        Care sunt culorile pe care le cauți când îți alegi un tablou?
        Culorile cât mai expresive, aici vorbim de nuanțe, nu caut o culoare anume, mă interesează aranjarea și intensitatea lor în mesajul tabloului.
        Dacă există o întrebare la care ai vrea să răspunzi, (bineînțeles diferită de întrebările adresate de mine), acum e momentul, ești invitatul meu, scrie întrebarea și răspunsul.
        Adică să-mi pun o întrebare? În culori? De unde culoarea mea ai scos răspunsurile astea aiurite? Răspunsul ar fi, din puțul gândirii, de la suprafață. Cam asta ar fi…

        Uite că am avut timp și ți-am dat curs cererii, Rica. După cum ai văzut, eu mi-am făcut nominalizările și n-aș mai schimba nimic, atâta cât că am răspuns întrebărilor tale colorate :). Și mi-a făcut plăcere.
        Zile colorate-ți doresc!!!

      • ricamihai13
        Aug 15, 2015 @ 08:35:51

        Mulțumesc Mihai. Ești dinamovist? 😉

      • coltulcultural
        Aug 15, 2015 @ 11:11:55

        :)))))) Nici măcar microbist nu sunt :))))

  4. fata veselă
    Aug 14, 2015 @ 12:01:10

    Hai că răspund eu prima. 🙂
    1. ALBASTRU!!!
    2. Culorile calde, roz, galben, portocaliu, verde. Albastru mă defineşte şi mă motivează.
    3. Da, e negru. E non-culoare. Până la moartea mamei mele o adoram. De atunci nu o mai suport. Nu m-aş îmbrăca acum în negru de sus până jos nici să mă baţi. Am fobie la ea. Am asociat-o cu durerea.
    4. Cred că nuanţa de crem deschis şi gri deschis.
    5. Albastru.
    6. Mai întrebi??? Albastră, evident. Ştii cât de frumoase sunt orhideele albastre?
    7. Albastru, alb, portocaliu.
    8. Nu foarte mult, dar îmi place să am bucăţele de culoare pe lângă mine. Gri şi negru mă deprimă.
    9. Atât cât trebuie, fiindcă mi-am ales culori calde, care să îmi dea comfortul necesar.
    10. Culori vii, tari. La o strângere de fonduri pentru o bolnavă de cancer, era un tablou reprezentând un fluture mare, albastru. Era cât pe ce să-l iau, dar a fost altcineva mai iute decât mine.
    11. Aici m-ai prins. Am o întrebare căreia nu-i găsesc răspunsul. Are o paletă întreagă de culori-răspunsuri. E prea personală.

    Mulţumesc, încă un set de întrebări mai altfel. 🙂

    Răspunde

    • ricamihai13
      Aug 14, 2015 @ 12:27:15

      Mulțumesc foarte mult pentru răspunsuri! Ar mai fi un detaliu de lămurit, la întrebarea cu numărul 7, cărei melodii asociezi cele trei culori? Mulțumesc și un weekend minunat !!! 😉

      Răspunde

  5. fata veselă
    Aug 14, 2015 @ 12:53:16

    Scuze…mi-a fugit degetul înainte de a termina :)) Albastru pentru ” When I’m back on my feet again” https://www.youtube.com/watch?v=y3SdWZmHzuQ

    Răspunde

  6. fata veselă
    Aug 14, 2015 @ 13:02:28

    Celelalte culori le asociez melodiilor cu ritm, gen asta https://www.youtube.com/watch?v=4umc87T5UMs sau https://www.youtube.com/watch?v=gte3BoXKwP0.

    Răspunde

  7. Diana Radu
    Aug 14, 2015 @ 14:18:13

    1. Nu am numai o culoare preferată, ci trei: albatru, negru şi roşu.
    2. Bleo. Asociindu-l în primul rând cu cerul, această culoare îmi readuce pe chip un minim de zâmbet.
    3. Atunci când eram micuţă, eram înnebunită după culoarea roz şi toate nuanţele din această sferă. Cu timpul, am început să îl urăsc datorită societăţii: hăinuţele minuscule, rujurile de pe buzele pipiţelor, unghiile „pictate” într-o manieră exagerată etc.
    4. Culoarea maro. Nu mă întreba de ce, pentru că nu pot găsi nici un răspuns. Pur şi simplu nu îmi inspiră absolut nimic.
    5. ROŞU! Ori ruj, ori o floare, ori o haină, ori un lac pe unghii de această culoare etc. Culoarea care stârneşte taurii! 😀
    6. Albastră. Aş fi o superbă şi plăpândă viorea.
    7. Eu ascult în principal rock şi heavy metal. Deci orice melodii aş alege, pe toate le-aş asocia culorii negru.
    8. Culorile ne influenţează starea, temperamentul, comportamentul şi stilul la locul de muncă şi la locul de odihnă. Culoarea predominantă în care mă scald acum este maro, culoare care îmi aşterne liniştea pe tavă, atât cea fonică cât şi cea oculară.
    9. Idem 8. Nu lucrez. Învăţ şi mă odihnesc în acelaşi loc. Dar, pentru odihnă, mai apelez şi la câte un parc. Verde – înviorare, calm, bucurie şi reîncărcarea bateriilor la maxim.
    10. Nu sunt adepta tablourilor. Dar dacă aş fi, aş prefera unul cu natură, ceea ce implică culorile verde şi albastru în proporţie de 80% (peisaj de mare sau de munte).

    Am scris comentariu datorită faptului că este a doua oară când primesc leapşa pe acest subiect. Mulţumesc pentru această oportunitate. Minunate întrebări. O zi faină să ai. 🙂

    Răspunde

  8. Suzana
    Aug 14, 2015 @ 14:54:27

    Multumesc pentru nominalizare. Voi incerca si eu sa raspund intrebarilor tale
    foarte colorate 🙂
    Si daca vei avea chef, iti las si eu intrebarile mele:
    http://suzanamiu.blogspot.ro/2015/08/liebster-award-conexiuni-intre-bloggeri.html
    O seara placuta si un weekend la fel!

    Răspunde

  9. doarnicol
    Aug 14, 2015 @ 16:34:15

    Doar să arunci o privire, nu neapărat foarte atentă, la blogul meu și cred că răspunsul la majoritatea întrebărilor tale (mai puțin nr, 3, la care răspunsul este nu, apropo) devine ..evident! ..hihi Deși, și celelate …toate culori și nuanțe 🙂 îmi merg la suflet, fiecare având rolul și frumusețea sa. Mulțumesc mult. 😀

    Răspunde

  10. Trackback: Leapșă ”colorată” | minafla
  11. sweet & salty
    Aug 14, 2015 @ 19:11:12

    Ce frumos și elegant ai procedat. Jos pălăria domn al culorilor! 🙂

    Răspunde

  12. smaranda64
    Aug 17, 2015 @ 10:43:22

    M-am bucurat tare mult să mă regăsesc pe listă! 🙂
    Îmi plac combinațiile de culori: gri-roz, gri-roșu, gri-verde, gri-galben și de fapt cam toate culorile. Nu am o relație de iubire specială cu portocaliul, deși imi place să-l văd în cantități decente nu-mi place să-l îmbrac. Negru mi se pare un pic cam dur, albul simplu, cam steril. In rest despre culori… numa de bine! 🙂

    Răspunde

  13. Trackback: Sunt doar o tipă care scrie… | Illusion
  14. Loredana Buciumeanu (Milu)
    Aug 19, 2015 @ 15:58:00

    În primul rând mulțumesc pentru nominalizare, și-n al doilea rând apreciez faptul că putem răspunde prin comentarii la provocare. Fie-mi scuzată întârzierea răspunsului.

    1. Culoarea preferată este albastrul.
    2. Roșul este culoarea emoțiilor pozitive.
    3. Culorile sunt viață, veselie, așa că nu există una pe care să n-o suport.
    4. Nu
    5. Albastrul
    6. Bine ar fi să fiu o floare, ehe…aș avea culoarea verde sau portocalie.
    7. Melodiei: Emeli Sandé – My Kind Of Love (RedOne and Alex P Remix), asocierea de culori ar fi roșu (din inimă), alb (din puritate și sinceritate) și negru (din neputință).
    8. Dacă este vorba de un loc de muncă, aici spus pas.
    9. Nu știu cât de mult mă influențează, dar dacă nu am culori în jurul meu ar fi ultimul lucru ce m-ar face să mă adâncesc în negura gândurilor mele.
    10. Roșul și verdele sunt culorile ce mă atrag la un tablou.
    11. Aici m-ai lăsat fără culori, ups, fără cuvinte 😀

    Să ai zile colorate, om frumos! 🙂

    Răspunde

  15. ecoarta
    Aug 20, 2015 @ 12:23:04

    Mulţumesc! O să încerc să răspund, mărturisesc cu drag, la întrebări.
    Care este culoarea ta preferată?
    Toate culorile îmi plac, dar în mod deosebit galbenul şi verdele.
    Există o culoare care să-ți creeze emoții pozitive? Dacă da, care?
    Da, galbenul. Mi se pare astrală.
    Există o culoare pe care să nu o suporți? Dacă da, care?
    Da, rozul. O asociez cu ceva dulce, iar eu am o problemă cu dulcele, nu-mi prea place!
    Există o culoare care nu-ți spune nimic? Dacă da, care?
    Nu.
    Care este culoarea care simți că-ți dă energie?
    Galbenul cu toate nuanţele lui.
    Dacă ai fi o floare, ce culoare ai avea?
    Galbenă.
    Dacă ar fi să asociezi trei culori unei melodii preferate (nu contează genul) care ar fi asocierea (melodia și culorile vă rog 😉 ) ?
    Anotimpurile lui Vivaldi cu albastrul, violetul şi verdele.
    Cât de mult te influențează culorile în mediul în care lucrezi?
    Sunt vitale.
    Cât de mult te influențează culorile în mediul în care locuiești?
    Esenţiale. Nu pot trăi fără culoare!
    Care sunt culorile pe care le cauți când îți alegi un tablou?
    Nu înţeleg exact la ce te referi! Aleg un tablou să-l cumpăr sau să-l realizez!? Dar dacă aş cumpăra un tablou, l-aş alege pe cel cu culorile calde!
    Numai bine!

    Răspunde

  16. Trackback: Din culori - Sănătate ca la carte
  17. natycalinescu
    Aug 26, 2015 @ 15:18:58

    Mulţumesc pentru nominalizare. Răspunsurile mele:
    Culoare preferată: roşu
    Verdele mă inspiră pozitiv din punct de vedere emoţional şi nu numai.
    Nu este vreo culoare insuportabilă pentru mine.
    Nuanţele prea şterse nu-mi spun nimic, nu o culoare anume.
    Galbenul mă energizează şi portocaliul.
    Dacă aş fi o floare, aş avea două nuanţe: galben şi roşu
    Melodia mea preferată se asociază cu: roşu, galben, verde
    Sunt importante culorile pentru mine în mediul în care lucrez în proporţie de 90 la sută şi sută la sută în spaţiul de locuit.
    Un tablou trebuie să îmbine culori calde şi reci în mod armonios, pentru a fi plăcut vederii, dar şi sugestiv, pentru a transmite anumite semnificaţii. Totuşi, prefer culorile luminoase, vesele, naturale.
    Întrebarea mea: Ce ne-am face dacă viaţa ar fi doar în alb şi negru? 🙂 Aici aştept eu răspunsuri. Al meu, data viitoare.

    Răspunde

  18. Trackback: Sănătatea din culori | Din Culori
  19. Suzana
    Aug 31, 2015 @ 22:39:44

    Cu putina intarziere, raspunsurile la intrebarile tale colorate!
    http://suzanamiu.blogspot.ro/2015/08/liebster-award-2-conexiuni-intre.html
    Zile frumoase sa ai!

    Răspunde

Lasă un răspuns

