Cei ce merg în weekend pe plajele românești nu trebuie să rateze…

Nu e o glumă, chiar nu e. Dacă mergeți în weekend pe litoralul românesc, indiferent în ce stațiune, nu trebuie să ratați un eveniment la care intrarea este liberă și toată lumea câștigă. Unii premii, alții mișcare și sănătate. Ba mai mult poate descoperiți și ce sport vi se potrivește cel mai bine. Cam de câte ori în vacanță vi se oferă o astfel de ocazie?

Sambata, 1 august 2015, la Mamaia in Piațeta Perla, între 9.00 și 21.00, puteți participa la o excelentă provocare sportivă, manifestarea „Miscarea Face Bine”,  unde cateva zeci de instructori sunt la dispoziția voastră.

Miscarea Face Bine - Mamaia - 2015 - POSTER

Eu am primit provocarea pe email, la un concurs de blogging (este și ăsta un sport … al minții nu 🙂 ? ) dar mă gândesc foarte serios că n-ar strica, la sfârșit de săptămână, chiar să trag o fugă pe litoral.

Așadar încerc să mă pregătesc și încep prin a-mi pune întrebarea: ce tip de mișcare sau activitate sportivă mi se potrivește? Cum întrebarea nu este una ușoară (spre rușinea mea nu sunt o persoană care să practice în mod regulat un anumit sport – dar niciodată nu e prea târziu),  am cerut părerea celor apropiați, care îmi cunosc personalitatea.

Cam cât de mult credeți că m-au ajutat răspunsurile de mai jos?

Fiul: Cel mai bine te prinde mișcarea aceea când îmi aduci mâncarea la birou și eu pot continua jocul pe calculator.

Soțul: Mamă , de ce mă mai întrebi !? Tu știi răspunsul meu, și-mi aplică discret o palmă acolo unde spatele își schimbă denumirea.

Mama (dojenitoare): Sprinturi mai dese pe la mine.

Fratele(practicant de yoga) : Yoga

Vecina (cea care împrumută mereu câte ceva și uită să mai dea înapoi): Cel mai potrivit sport pentru tine este cel cu pensula, adică pictura vroiam să spun (bla, bla, bla … că cel cu periuța și l-a adjudecat deja).

Vecinul de la parter (glumețul): Spălatul geamurilor, ha, ha, ha (eu stând la etajul doi deasupra lui).

Un prieten blogger: Dacă e să ne referim la un sport ți-aș recomanda șahul, dar citindu-ți blogul nu m-am lămurit încă dacă ai face față, așa că mai bine alege altceva.

Câinele(sincer): Plimbarea de dimineață printre blocuri.

Pisica(prea directă pentru firea ei):  Ai putea să prinzi șoriceii în locul meu?

Sora (puțin intrigată): Ce sport dragă? Nu suntem noi în alergătură de dimineața până seara? Nu-ți ajunge?

Cumnatul (plin de considerație): Piața.

Cumnata(diplomată și delicată, zâmbind): N-aș ști să-ți spun exact, dar un sport trebuie sigur să faci. Mi se pare mie sau văd ceva celulită pe ici pe colo?

Credeți că  e cazul să continui?

Ghiciți ce concluzie am tras? Trebuie să încerc Kangoo Jumps. 

Cum am ajuns la concluzia aceasta nu mă întrebați. De curiozitate cuplați-o cu răspunsurile de mai sus și vedeți dacă se potrivește .

Ei bine, aveți dreptate,  nu se potrivește cu toate sfaturile celor apropiați, dar într-un procent considerabil, da 😉 .

E clar, merg în weekend la mare și sper ca un instructor să mă lumineze. Cine știe, poate vă întâlnesc și pe voi … 

11 comentarii (+add yours?)

  1. racoltapetru6
    Iul 28, 2015 @ 09:58:39

    Eu îți recomand înotul. Pă bune!

    Răspunde

  2. Diana Radu
    Iul 28, 2015 @ 11:12:45

    „Ochii văd, inima cere, peste tot numai plăcere” 😀
    De când nu ai mai sărit coarda? Ai 2 în 1 in acest caz: îţi aduci aminte de copilărie şi mai faci şi sport.

    Răspunde

  3. Andreea
    Iul 28, 2015 @ 13:01:09

    Hai la miscare. Se anunta o zi potrivita pentru miscare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

