Voi când ați cântat ultima oară?

Astăzi aveam de gând să scriu alt articol , îl începusem deja, însă am întâlnit videoclipul ce urmează, iar articolul meu a pălit, rămâne pe altă dată.

Muzica e pentru suflet precum aerul pentru plămâni. Respirăm clipă de clipă, dar uneori uităm să cântăm. Voi când ați cântat ultima oară?

Îl cunoaște cineva pe Matei? Eu nu, dar mi-ar place. Așa că, dacă îl cunoașteți, dați-mi vă rog de știre. Mi-a adus aminte că n-am mai cântat de mult timp și aș vrea să-i mulțumesc ! 

26 comentarii (+add yours?)

  1. Samewhiteblue
    Iul 24, 2015 @ 08:08:04

    Eu îl știu….Matei e minunat…îți mișcă sufletul din piept!
    Când îl revăd o să îi povestesc că i-ați mulțumit. Promit!

    Răspunde

    • ricamihai13
      Iul 24, 2015 @ 09:56:16

      ce veste bună! chiar mă bucur! cum facem să aflăm mai multe despre el? dacă spui că e minunat și eu chiar cred că e minunat, poate ar trebui să știe și el ce credem noi !

      Răspunde

      • samewhiteblue
        Iul 24, 2015 @ 12:36:26

        Eu am de gând să-i iau un interviu o dată 🙂
        Dacă îl văd..sigur îi spun și îl trimit către blog. Merită din plin să știe cât e de apreciat. Stă uneori pe Lăpușneanu, or pe Ștefan în Iași și îmi mângâie inima…atunci când ,,valsează” zburând prin cânt!
        P.S. Ca să răspund la întrebarea din titlu și acum bâigui ,,Home is behind/The world ahead…”

      • ricamihai13
        Iul 24, 2015 @ 14:37:45

        Draga mea, eu sunt în București, îmi e greu să ajung acolo. Mă bucur că am găsit atât de repede pe cineva care să îl cunoască. Cel mai probabil în toamnă voi ajunge pe acolo dar nu sunt sigură. Până atunci însă mă bazez pe tine 😉 Ne vom mai auzi pe această temă !

      • samewhiteblue
        Iul 24, 2015 @ 15:23:47

        Știam că nu sunteți din Iași 😛
        Acum numai să îl zăresc!

      • ricamihai13
        Iul 24, 2015 @ 18:49:35

        mulțumesc!

  2. racoltapetru6
    Iul 24, 2015 @ 09:35:31

    M-ai pus pe gânduri, fiindcă nu-mi amintesc când am cântat ultima dată. Oricum, tare de mult!

    Răspunde

  3. fata veselă
    Iul 24, 2015 @ 09:58:20

    Eu cânt în fiecare zi în maşină, mai ales dacă ascult vreo melodie pe sufletul meu! 🙂

    Răspunde

  4. doarnicol
    Iul 24, 2015 @ 10:43:01

    Minunat!.. Eu una nu cânt atât de mult cât mi-aș dori, și îmi place tare, tare.. mult să cânt.. 😀 Mulțumesc că mi-ai reamintit!..

    Răspunde

  5. mcooper801
    Iul 24, 2015 @ 11:10:22

    Foarte buna intrebarea ta, minunat clipul , tocmai bun pentru un pic de meditatie asupra vietii noastre de zi cu zi…zi faina…

    Răspunde

  6. Nautilus
    Iul 24, 2015 @ 14:07:23

    Cânt uneori muzică populară 🙂

    Răspunde

  7. Aliosa
    Iul 24, 2015 @ 15:35:19

    Buna Rica !
    Ultima data cand am cantat eram in corul liceului militar
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
    Weekend racoros ! 🙂
    Aliosa.

    Răspunde

  8. madmoisellesarcastique
    Iul 25, 2015 @ 14:52:09

    Cânt atunci când gătesc, la duș, când merg cu autobuzul ( fredonez, de fapt), chiar și acum :))
    Cât despre Matei, are o voce minunată! 🙂 Mulțumesc că mi l-ai scos în cale!

    Răspunde

Lasă un răspuns

