Mamă, mi-e dor de tine!

maci cu albăstreleCitesc distinse slove,

Și vorbe de sfințire,

Dar tu îmi ești scriptura,

Cuvânt în nemurire.

Ascult duioase strune,

Dar nu-mi șoptesc  ca tine

Când ți-adormeam în brațe.

Mi-e dor, mamă,  de tine! 

Trec mulți pe lângă mine

Dorindu-mi rău sau bine,

Dar ei, toți laolaltă,

Nu pot privi ca tine.

Azi timpul mi-i potrivnic

Zâmbesc printre suspine,

Lumină-mi ești în suflet.

Mi-e dor, mamă, de tine! 

Furtuni și ploi de gheață

Trecut-au peste mine,

Căci eu m-am încălzit

Gândindu-mă la tine! 

Vor trece toate aste,

Veni-voi lângă tine,

În brațe te-oi ascunde,

Din dor, mamă, de tine.

Privesc cum asfințitul

Vrea visele să-mi fure,

Îl las. Mi-ajunge chipu-ți,

Mamă, mi-e dor de tine!


(ricamihai13)

5 comentarii (+add yours?)

  1. Georgeta Popoiu
    Iun 16, 2015 @ 14:21:43

    Ce bine ar fi fost, daca eu as fi mai avut cui spune : ” Mi-e dor, mamă, de tine! ” ! Cei care aveti inca, nu uitati sa spuneti mai des, sa va vizitati mamele, sa le daruiti un zambet, macar !

    Răspunde

  2. Loredana Buciumeanu (Milu)
    Iun 16, 2015 @ 14:42:17

    Cât dor în 28 de versuri…profunde şi frumoase. ❤

    Răspunde

  3. OrhiKamyDeea
    Iun 16, 2015 @ 16:50:55

    Sensibil!

    Răspunde

  4. racoltapetru6
    Iun 17, 2015 @ 07:59:15

    Așa-i când te lovește dorul: se revarsă-n versuri, care te mai alină.

    Răspunde

  5. Zamfir POP
    Iun 18, 2015 @ 08:42:08

    Şi mie … Odihnească-se în pace!

    Răspunde

Lasă un răspuns

