Prietenul, și la recomadări se cunoaște

Sper că sunteți de acord cu mine că atunci când ne este greu să luăm o decizie, de orice natură, e foarte important să avem cu cine să ne sfătuim, iar cel sau cei cu care ne sfătuim, să vină cu argumente solide. Unii ar spune chiar, că dacă vrei să verifici cât de onești îți sunt prietenii, fii atent la sfaturile pe care ți le dau.

Zilele trecute am întâlnit în blogosferă următoarea întrebare: „De ce ai recomanda noul Samsung Galaxy S6 unui prieten?” .

Ce mi-a atras atenția la această întrebare?

Nu numele firmei, Samsung, pentru că îmi este atât de familiar, la mine în casă toate sunt Samsung, televizoare, telefoane, tablete etc. Mai pe scurt din punct de vedere tehnologie, facem casă bună împreună 😉 !

Nici noțiunea de prieten, pentru că, trebuie să recunosc, au trecut ceva ani peste mine (și eu peste ei 😉 ) , am suficientă experiență de viață, încât să fi simțit  pe pielea mea semnificația termenului.

Mi-a atras atenția asocierea între Samsung Galaxy S6 și noțiunea de prietenie și mi-am spus că asta e musai să fie o treabă serioasă. Ba chiar mi-am pus întrebarea: eu aș face așa ceva? Aș recomanda unui prieten telefonul Samsung Galaxy S6? Și dacă da, care ar fi argumentele? Și am început să mă documentez, pentru că nu aș strica pentru nimic în lume o prietenie, printr-o recomandare nepotrivită.

Iată ce am aflat:

Samsung Galaxy S6

– pe piața românească, la începutul lunii martie – 2015, Samsung a lansat 2 smartphone -uri: Galaxy S6 și Galaxy S6 edge, cele mai avansate de pe piață din acest moment;

– create cu precizie din metal și sticlă, Galaxy S6 și Galaxy S6 edge integrează specificații tehnice avansate într-un design practic și elegant; Galaxy S6 edge este un telefon impresionant, având primul ecran din lume curbat pe ambele părți;

design-ul premium al dispozitivelor este completat de o interfață complet nouă și optimizată, care oferă experiențe mai plăcute în utilizare; aplicațiile și oferta variată de funcții și setări sunt mult mai intuitive și simplifică experiența de utilizare;

Samsung Galaxy S6 edgecamerele foto principale și cele frontale cu care sunt echipate Galaxy S6 și Galaxy S6 edge sunt mai rapide și oferă imagini clare și vibrante și o calitate superioară a imaginii, chiar și în medii întunecate; noua funcție „Quick Launch” le permite utilizatorilor să acceseze rapid camera foto, în doar 0,7 secunde, printr-o simplă apăsare dublă a butonului home – aviz amatorilor de Selfie 😉 ;

– noile smartphone-uri se încarcă foarte rapid prin cablul de alimentare, de 1,5 ori mai repede decât Galaxy S5, oferind aproximativ 4 ore de utilizare după doar 10 minute de încărcare; în plus bateria se încarcă și wireless;

– subțiri și ușoare, smartphone-urile Galaxy S6 (6,8mm și 138g) și Galaxy S6 edge (7mm și 132g) sunt echipate cu cele mai performante procesoare de ultimă generație, dezvoltate de Samsung;

– Galaxy S6 și S6 edge sunt construite pe platforma securizată îmbunătățită Samsung KNOX, oferind funcții avansate pentru protecție în timp real în fața unor posibile atacuri.

Acestea sunt doar câteva informații. Mult mai multe și convingătoare veți găsi la sursă.

Mie acestea mi-au fost suficiente pentru a mă convinge că a recomanda Samsung Galaxy S6 unui prieten este un mod de a-ți manifesta prietenia și a-i păstra încrederea.

Iar revenind la întrebarea care m-a intrigat pe mine „De ce ai recomanda noul Samsung Galaxy S6 unui prieten?”, acum știu și ați aflat și voi de ce.

Mai cred că cel care a formulat întrebarea e chiar isteț, a mers la sigur, știa că nu poate fi contrazis. 

Prietenul, și la recomandări se cunoaște, nu? 

7 comentarii (+add yours?)

  1. Georgeta Popoiu
    Iun 15, 2015 @ 10:39:19

    Ma bucur pentru tine, pentru tot ce ai inceput sa faci in ultimult timp, dar te admir si pentru preocuparile mai vechi. Continua, esti talentata !

    Răspunde

  2. racoltapetru6
    Iun 15, 2015 @ 16:41:12

    Bună recomandare! Și eu sunt înconjurat de Samsung și nu mă plâng.

    Răspunde

  3. coltulcultural
    Iun 15, 2015 @ 20:52:53

    Îmi place la nebunie cum pui problema în postările tale. Și eu am telefon marca Samsung de ani buni și, recunosc, sunt mulțumit de el.

    Răspunde

    • ricamihai13
      Iun 16, 2015 @ 06:35:54

      Deci la tine Mihai nu trebuie să mai vin cu recomandări, tu știi deja cei mai bun. Nu-mi rămâne atunci decât să-ți urez să folosești Samsung sănătos 😉 !

      Răspunde

Lasă un răspuns

