Sunt printre noi (2)

Unul dintre prietenii din blogosferă a postat un articol la un moment dat în care sugera mai multe metode de a fi fericit atunci când aparent nu ai nici un motiv(și nici bani). Mi-a plăcut tot ce a spus, chiar am realizat că are mare dreptate. Dacă vreți să știți mai multe, articolul este aici.

Ce vreau eu însă să fac acum este să aplic una dintre metodele expuse de el. Am mai făcut-o și cu altă ocazie dar atunci habar nu aveam că este vorba despre o metodă demonstrată științific, ca aducătoare de voie bună. Ea se numește voluntariat.

Așa că, de bună voie și nesilită de nimeni, revin cu afirmația: „oamenii cuvintelor sunt printre noi, trebuie doar să-i descoperim și să le citim cuvintele” . Iar dacă vă plac Cuvintele și nu Vorbele sunteți invitații mei. Descoperit tot în blogosferă, nu l-am cunoscut niciodată personal, dar îl citesc de câte ori am ocazia cu mare drag,  omul care gândește în versuri, Mircea Cucu

Vă fac cunoștință.

Prietenul meu, cel cu fericirea, a avut dreptate. Deja mă simt mai bine.

Aviz amatorilor. 🙂 

Lasă un răspuns

