Corupătorul de minori

Blogosfera le-a adus tuturor celor care au un blog, emoții și trăiri din cele mai diverse: aprecieri sau critici, considerație sau dispreț, încredere sau îndoială în forțele proprii, uimire, plăcere, cunoaștere, încântare, dezgust și ar mai fi câteva, dar mă opresc aici. Cel mai important lucru însă, mi se pare a fi relaționarea indiferent de vârstă, pentru că ea poate avea un impact bun sau rău asupra celor care relaționează. 

Am cunoscut în blogosferă un tip pe blogul căruia poți găsi articole cât se poate de diverse: politică, religie, bancuri, curiozități, cugetări, poezie, epigrame, călătorii, diete, fotografii etc.

Ceea ce mi s-a părut însă de la bun început foarte interesant este că ” individul acesta ” acordă o foarte mare atenție (în sensul că scrie foarte mult despre) unor lecturi dedicate copiilor. Suspect? Periculos? 

Nu, deloc suspect, deloc periculos, pentru că avem de-a face cu povești și aventuri pentru copii, dintre cele mai atractive, mai pline de culoare, viață și suspans, mai adaptate la orizontul de interes al copiilor din societatea actuală. 

Din acest motiv eu l-am numit „Corupătorul de minori”. Sper că ați înțeles 😉 ?  În sensul bun al cuvântului 🙂 ! Iar dacă nu mă credeți  căutați cartea pe care tocmai a publicat-o, „Revolta din ogradă”,

carte pentru copii

și dați-o copiilor să o citească. Veți vedea că am dreptate. Ba mai mult, o recomand și părinților, pentru că, nu-i așa ?, din când în când trebuie să mai dăm și noi în mintea copiilor.

Iar acum mă voi adresa „inculpatului” : „Frate, felicitări și la mai multe!” 🙂

26 comentarii (+add yours?)

  1. racoltapetru6
    Mai 08, 2015 @ 08:18:25

    Uffff! Prin ce emoții am trecut până am înțeles despre ce e vorba! Știi tu cum să-ți corupi cititorii! Îți mulțumesc efervescent pentru minunata prezentare! 🙂

    Răspunde

  2. illusion
    Mai 08, 2015 @ 08:42:29

    Și eu am cartea acestui corupător!!! 😀

    Răspunde

  3. mcooper801
    Mai 08, 2015 @ 12:53:41

    mai facut curios…si am parcurs repede scrierea ta sa vad de ce CORUPATOR DE MINORI…m am lamurit…w/e placut sa ai…

    Răspunde

  4. samewhiteblue
    Mai 08, 2015 @ 16:59:36

    Poate fără să vă dați seama, ați folosit câteva strategii…una din psihologie care mie îmi place foarte mult, de influențare interpesonală prin tehnica ,,înfricoșării” și a eliberării ulterioare. Înfricoșarea aici se împletește foarte frumos cu o strategie din copywrting legată de prezentarea unei idei printr-o metaforă care să stârnească interesul. Trecând de partea aceasta, gestul dumneavoastră față de Petru e frumos. Stau și mă gândesc că și eu am un frate și știu ce trainică fericire simt când el reușește ceva, cât sufăr și mă chinui când îi este greu. E cu atât mai frumos cât peste dumnevoastră au trecut niște ani și frăția a rămas frumoasă. Apreciez acest lucru. Zâmbesc cald!

    Răspunde

    • ricamihai13
      Mai 08, 2015 @ 18:57:47

      Draga mea mă bucur din suflet că ești alături de mine și de Petru. Referitor la strategie, da, am ales această strategie, am vrut să iasă așa și iată tu îmi confirmi că a reușit . Mulțumesc și să ne citim cu bine ! Un weekend așa cum îl dorești ! 🙂

      Răspunde

  5. Movie Zone
    Mai 08, 2015 @ 16:59:37

    un alt mod de-a atrage atentia 😀

    Răspunde

  6. Georgeta Popoiu
    Mai 08, 2015 @ 17:02:55

    Ma bucur foarte tare fiindca su tu participi la promovarea prietenului nostru si ale talentelor acestuia, cel care mi-a daruit deja cartea, este superba ” Revolta din ograda ”, iar Petru Racolta, un scriitor roman, dar cel mai important este ca e prienul nostru, nu-i asa ? Si ne mandrim cu el. Multi prieteni in bloggosfera i-au sponsorizat cartea si l-au sfatuit sa scrie si sa nu se mai opreasca ! Multumim !

    Răspunde

  7. Georgeta Popoiu
    Mai 08, 2015 @ 20:04:52

    Daca toti prietenii lui ar face la fel, nu ma indoiesc sa nu iasa ceva bun, fiindca altfel nu ar mai plati lumea advertoriale degeaba, nu crezi ?

    Răspunde

    • ricamihai13
      Mai 09, 2015 @ 07:01:41

      Eu cred că e bine să întinzi o mână la nevoie 😉 !

      Răspunde

      • Georgeta Popoiu
        Mai 09, 2015 @ 09:12:33

        Petru nu avea nevoi, statea frumos in banca lui si vizita pe toti, Eu am crezut de cuviinta sa ne trezim pe noi insine, dar si pe el. Fiindca are de oferit multe si ar trebui sa si lupte cumva. Chiar si tu, care ai ceva de oferit oamenilor, ar trebui sa descoperi alte cai de a-ti promova talentele. Vrei sa fii recunoscuta ” postum ” si sa se imbogateasca altiii pe urma ta?

      • ricamihai13
        Mai 09, 2015 @ 12:34:38

        Ai dreptate Georgeta, viața e o luptă …
        Să ai un weekend minunat 🙂 !

  8. Adriana
    Mai 08, 2015 @ 23:11:35

    ..ai un dar..ciudat de prezentare. Nu pot spune ca imi place prea mult ideea cu acest ”corupător de minori”, dar imi place ce face Petru, pentru care m-am bucurat şi imi pare bine ca l-ai prezentat in virtual, desi ma intreb daca a ramas cineva neinformat.

    Răspunde

  9. Diana Radu
    Mai 11, 2015 @ 07:40:02

    Foarte fain. Chiar m-ai făcut curioasă și sper să fac rost de carte cât mai repede posibil. În adâncul sufletului, vom fi copii toată viața. Și ce e cel mai frumos? Să dăm în mintea lor, măcar 5-10 minuțele pe zi. O zi frumoasă să ai. 🙂

    Răspunde

  10. Aliosa
    Mai 11, 2015 @ 09:04:05

    Buna, Rica !
    ” Prietenul, la nevoie se cunoaste ” ! 🙂
    Felicitari pentru promovarea mestesugita !!! 🙂 🙂 🙂
    O saptamana frumoasa ! 🙂
    Aliosa.

    Răspunde

Lasă un răspuns

