Fotosinteza

frunza ruginieSoarele a asfințit în palma mea,

Jucându-se de-a curcubeul

În picăturile-mi de cer.

Frunze  îmi erau mâinile,

Când  a poposit

Căutând clorofila.

A găsit-o și-am început să respir.

Iubeam  să purific

Și să mă purific.

Dar cel mai mult iubeam să trăiesc.

Uite-așa am crescut,

Fără să simt cum și cât.

Nu știu cât a trecut.

Poate o zi,

Căci soarele mi-a asfințit în palmă.

Doamne,

Fă-mi mâinile ace de brad,

Să rezist în noaptea-mi vecină!

Razele soarelui,

De vor căuta mâine clorofila,

O vor găsi în mâinile mele,

În roua  dimineții.

Apoi vom relua fericiți jocul,

Jocul de-a fotosinteza.

ace de brad

 

(ricamihai13)
(sursa foto – google)
13 comentarii (+add yours?)

  1. coltulcultural
    Mai 04, 2015 @ 17:11:26

    Omul-copac, ce gând înălțător, Rica! Reușit poemul 🙂 Fotosinteza ta pare mai mult o alchimie, un miracol

    Răspunde

  2. racoltapetru6
    Mai 05, 2015 @ 08:15:42

    E frumos că după ploaia romantică din haiku ai venit cu un soare benefic! 🙂

    Răspunde

  3. Georgeta Popoiu
    Mai 05, 2015 @ 19:17:56

    Da, foarte frumos ! Dar am o rugaminte, se poate ?

    Propun tuturor prietenilor lui Petru Tacolta, sa-l ajutam cu cate un advertorial in ceea ce priveste promovarea cartii lui ” Revolta din ograda ”. Recunosc faptul ca eu sunt incepatoare, dar voi o sa faceti o treaba pe cineste, nu-i asa, ca doar suntem prietenii lui si prietenul la nevoie se cunoaste, bine ? Sa inceapa campania de promovare ! Succes tuturor !

    https://fericireaeterna.wordpress.com/2015/05/05/revolta-din-ograda-si-petru-racolta-scriitor-celebru/

    Răspunde

  4. Georgeta Popoiu
    Mai 05, 2015 @ 19:18:43

    Da, foarte frumos ! Dar am o rugaminte, se poate ?

    Propun tuturor prietenilor lui Petru Racolta, sa-l ajutam cu cate un advertorial in ceea ce priveste promovarea cartii lui ” Revolta din ograda ”. Recunosc faptul ca eu sunt incepatoare, dar voi o sa faceti o treaba pe cineste, nu-i asa, ca doar suntem prietenii lui si prietenul la nevoie se cunoaste, bine ? Sa inceapa campania de promovare ! Succes tuturor !

    https://fericireaeterna.wordpress.com/2015/05/05/revolta-din-ograda-si-petru-racolta-scriitor-celebru/

    Răspunde

  5. Vali Crintea
    Mai 05, 2015 @ 20:25:50

    frumos

    Răspunde

  6. Daniela
    Mai 05, 2015 @ 20:26:53

    Ce joc interesant! E jocul cu Lumina!

    Răspunde

Lasă un răspuns

