O nouă provocare … cu rezolvare oare?

Dragi prieteni, vă era dor de o ghicitoare? Sau de o problemă de matematică sau română? Sau chiar de un excercițiu de logică? De o frământare de neuroni? 😉 

Nu ? Nu vă era? Vă ajung problemele de la serviciu? Sau cele cu băncile, taxele și impozitele? Sau chiar problemele de acasă, cu vecinul de la  doi care și-a luat 2 câini și doi papagali care fac mereu conversație?

Sau voi nu aveți probleme?

Păi dacă nu aveți, vă ajut eu ? Nu mă puteți refuza, știți doar că vin și cu rezolvarea :).

Iată ghicitoarea:

Ce legătură există între cele două imagini de mai jos, în afară de culoarea albastră și faptul că ambele sunt delicioase ? 

vegetapăpușa barbie

Așa cum v-am obișnuit, vă sar în ajutor cu o sugestie: este posibil ca răspunsul să-l găsiți aici , sau aici , dar trebuie să-l căutați 😉 :).

Vă veți întreba cum mi-a venit ideea unei astfel de ghicitori?

Pentru că m-am hotărât să particip la campania inițiată de Vegeta în căutarea unui ambasador, mai exact un Blogger oficial Vegeta.

De ce? 

Păi cum să dai cu piciorul  la așa o provocare când îți poate aduce atâtea avantaje? La acestea aș mai adăuga vreo câteva:

– când e vorba de imagine, se aplică cu succes „Spune-mi cu cine te însoțești, ca să-ți spun cine ești.”

sau

– când e vorba de lecții de dezvoltare, e bine să ții cont că „Odată-n viață ai ocazia să înveți de la cei mai buni dintre cei buni.”

sau

– nimic nu-ți mângâie mai bine sufletul, decât participarea activă la o campanie de suflet ca cea organizată de Vegeta, la un centru de plasament.

Și lista poate continua.

Acum că știți cam la ce provocăre m-am aruncat … urați-mi baftă și … nu uitați, aștept răspunsul la ghicitoare 🙂 !

28 comentarii (+add yours?)

  1. sufletdefluturas
    Apr 03, 2015 @ 10:13:23

    Nu sunt naturale. Nici una, nici cealaltă.

    Răspunde

    • ricamihai13
      Apr 03, 2015 @ 11:51:11

      Păpușa prin definiție nu are ca obiectiv să fie naturală ci atractivă 🙂 Cât despre vegeta nuș’ de ce spui că nu-i naturală !… Te mai aștept pe aici pentru că ești mereu bine venit fluturașule și pentru că îți place să discuți … 🙂

      Răspunde

      • sufletdefluturas
        Apr 03, 2015 @ 11:54:10

        Am fost aseară la o conferință despre nutriție. De aceea am făcut acea afirmație.
        O altă legătură ar fi faptul că e ” all purpose seasoning”, care în cazul păpuşii s-ar traduce că e potrivită pentru orice vârstă.

      • ricamihai13
        Apr 03, 2015 @ 12:03:09

        La această legătură între cele două, recunosc, nu m-am gândit, dar, știi ceva? Îți dau dreptate. Cât despre prima afirmație nu-ți ascund că voi studia cât de mult pot ca să mă conving și revin cu informații. Din câte știu eu până acum discutăm despre legume naturale procesate. Oricum pentru a afla răspunsul pe care eu l-am avut în vedere când am transmis ghicitoarea , fii pe fază, răspunsul trebuie să vină 🙂 O zi faină !

  2. Vali Crintea
    Apr 03, 2015 @ 10:27:14

    1959 , s-au ”nascut” ambele Barbie si Vegeta 😀 !

    Răspunde

    • ricamihai13
      Apr 03, 2015 @ 11:54:49

      Cine caută, găsește ! Dar ce găsește? Oare are dreptate Vali? De unde știe? Sigur nu te înșeli Vali? Știai răspunsul dinainte sau l-ai găsit acum? 😉 Și unde? 🙂 Oricum trebuie să recunosc că m-am bazat pe tine pentru că … ai mai ghicit și cu alte ocazii 🙂

      Răspunde

  3. racoltapetru6
    Apr 03, 2015 @ 10:49:16

    Hait că am intrat primul și nu-mi dau seama care-i răspunsul! Aș putea ghici care nu-i legătura: delicioasa păpușică nu știe cum se folosește delicioasa vegeta. 😉

    Răspunde

  4. Georgeta Popoiu
    Apr 03, 2015 @ 11:11:14

    Eu iti urez sa ai noroc, sa obtii exact ceea ce iti doresti si te feliciti totodata pentru initiativa !

    Răspunde

  5. fata veselă
    Apr 03, 2015 @ 15:13:53

    Au aceleasi dimensiuni? (punga si papusa)

    Răspunde

  6. Aliosa
    Apr 03, 2015 @ 17:33:50

    Interesanta provovare ! 🙂
    Lagatura dintre cele doua, este BANUL !!! 🙂 🙂 🙂
    Amandoua aduc BANI frumosi inventatorilor lor !!! 🙂 🙂 🙂
    Succes in competitie ! 🙂

    FLORII cu SOARE si BUCURII ! 🙂
    Aliosa.

    Răspunde

  7. fata veselă
    Apr 04, 2015 @ 09:53:50

    Ai spus că ar fi o legătură cu dimensiunea în timp. Deci trebuia să fie ceva legat de timp. Și atunci singura variantă plauzibilă pentru mine era că au apărut amândouă în același timp. Am ghicit?

    Răspunde

  8. Camelia Florea
    Apr 04, 2015 @ 11:33:25

    Amândoua pozele apar pe blogul tău şi nu sunt pictate de tine…

    Răspunde

  9. mcooper801
    Apr 04, 2015 @ 18:18:23

    Nu cred ca sunt naturale. Nici una, nici cealaltă. seara faina

    Răspunde

    • ricamihai13
      Apr 05, 2015 @ 15:55:31

      seară faină, trebuie să mai studiem problema cu naturalețea 🙂 ! până una alta răspunsul pe care îl așteptam eu a fost Dat deja de Vali, s-au născut în același an ; mă bucur că ai trecut pe aici și te mai aștept 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

