Ploaia asta-i altceva … părerea mea

Ascultă muzica ploii. S-ar putea să-ți placă.

22 comentarii (+add yours?)

  1. Diana Radu
    Mar 27, 2015 @ 17:18:10

    Chiar îmi era dor de această melodie. Îți mulțumesc pentru că mi-ai reîmprospătat memoria. Un weekend plăcut. 🙂

    Răspunde

  2. mcooper801
    Mar 27, 2015 @ 18:23:46

    oricum , esti pe felie….la țanc cu acest frumos cantec…lasa -ma să mă iau după tine pe facebook….mai ales că îmi place mult piesa….w/e placut sa ai

    Răspunde

  3. racoltapetru6
    Mar 28, 2015 @ 08:27:36

    Am ascultat toată noaptea. Răpăitul ploii. Somnifer natural foarte eficient! 🙂

    Răspunde

  4. Dianette
    Mar 28, 2015 @ 23:13:27

    E… fiecare ploaie e… altceva… m-am indragostit de ritmurile ei… Poate-o fur… 😉

    Răspunde

  5. Ileana
    Apr 03, 2015 @ 14:55:52

    Superb!
    o zi frumoasa! 🙂

    Răspunde

  6. Erwin Lucian Bureriu
    Apr 04, 2015 @ 07:01:46

    Nimic original: Creedence Clearwater revival, „Who`ll stop the Rain”!

    Răspunde

  7. Erwin Lucian Bureriu
    Apr 04, 2015 @ 10:07:01

    CCR-„Cine va opri ploaia”, un hit binecunoscut al formației americane

    Răspunde

    • ricamihai13
      Apr 05, 2015 @ 16:00:43

      spre rușinea mea eu nu cunoșteam acest hit; trebuie să recunosc că asta nu mă împiedică să-mi placă foarte mult în continuare această melodie ; dar mulțumesc că am mai aflat ceva 🙂

      Răspunde

  8. Erwin Lucian Bureriu
    Apr 05, 2015 @ 16:15:05

    Caută pe YOUTUBE. A fost un hit glorios, muzica generației mele…Interesant e că formațiile noastre de pop-rock cunosc acea muzică și se mai inspiră, fie și tematic din ea, Profitând de vechimea ei. Un exemplu nasol, a fost plagiat grosier marele jazzman David Brubeck, a cărui muzică a primit un text românesc și titlul PRIMĂVARA NE-A ADUS RITMURI NOI. Composerul bucureștean cu pricina ignora faptul că mai umblăm prin America…Oricum, melodia celor de la Cargo îmi place și mie, dar putea suna mai bine…(Am lucrat în Radio pe vremuri și sunt cam capricios…O zi bună!)

    Răspunde

  9. Erwin Lucian Bureriu
    Apr 05, 2015 @ 20:06:41

    THANKS !

    Răspunde

  10. Inchirieri microbuze
    Mai 10, 2015 @ 23:26:03

    Imi place stiulul tau de a posta/scrie, dar si ce postezi. Ai un amalgam interesant de idei.

    Răspunde

  11. Trackback: După pauză | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

Lasă un răspuns

