Maci cu albăstrele

maci cu albăstrele– ulei pe canvas

– 18x24cm

– executat în cuțit

17 comentarii (+add yours?)

  1. mcooper801
    Mar 23, 2015 @ 13:57:41

    foarte frumos..eu i-aș spune dor de vară….Doamne ce frumos este in luna mai cand infloresc macii…..succes in continuare

    Răspunde

  2. Georgeta Popoiu
    Mar 24, 2015 @ 09:49:32

    Cine este pictorul ? Este un talent deosebit ! Toata admiratia si tot respectul !

    Răspunde

    • ricamihai13
      Mar 24, 2015 @ 12:30:01

      Mulțumesc! Ești drăguță și generoasă ! Toate tablourile din categoria aceasta de pe blog sunt încercări personale … mă chinuie culorile , asta-i clar 😉 🙂

      Răspunde

  3. Georgeta Popoiu
    Mar 24, 2015 @ 09:50:26

    Semnat ” Rica ” ? Waw !

    Răspunde

  4. Georgeta Popoiu
    Mar 24, 2015 @ 15:01:54

    Pe tine te chinuie rau, marele talent ! Sincer ! Nu obisnuiesc sa lingusesc persoane, iti spun doar umila mea parere ! Esti pictor, felicitari !

    Răspunde

  5. Georgeta Popoiu
    Mar 25, 2015 @ 18:04:01

    Sa nu ai curajul sa te opresti ! Vrei sa fii un om banal ? Eu mor de ciuda ca nu am astfel de talente si tu vrei sa ingropi unul ? Dar nu ai mai fi tu insuti, ai fi o fantoma ce bantuie aiurea fara tel. Tu te identifici prin picturile tale, tu iti exprimi eu-ul tau interior, prin picturile tale, continua ! Felicitari ! Sper sa pot cumpara unul de la tine, candva ! Waw, ar fi super !

    Răspunde

    • ricamihai13
      Mar 26, 2015 @ 07:32:24

      Mulțumesc Georgeta. Nu mă las că n-am cum, mă chinuie 😉 🙂 … el talentu’ 🙂 . Poate reușim să ne cunoaștem, întâlnim … și asta ar fi super … nu? Ce zici? O zi minunată !

      Răspunde

  6. Movie Zone
    Mar 26, 2015 @ 04:29:01

    Frumos. Imi plac genul de culori pastelate (nu stiu daca ma exprim bine tehnic vorbind) 🙂

    Răspunde

  7. Georgeta Popoiu
    Mar 26, 2015 @ 11:43:25

    Sigur ca vreau sa ne cunoastem, mai ales ca voi fi un posibil cumparator al talentului tau pe panza ! Mi-ar placea orice pictura, fiindca vine din inima ta, numai cele cu teme religioase, nu, fiindca sunt interzise in Biblie. Ce zici ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

