Leapșa. Singurul blog pe care l-aș citi o viață întreagă.

O leapșă? Da. Dar nu o leapșă oarecare, ci prima leapșă primită de mine.

„Divină” pentru că a ajuns la mine  este Diana, asta dacă e să ne referim la efect, iar dacă e să ne referim la cauză, atunci ea se numește Octavian.

Răspunsul meu vine târziu, dar nu-s întârziată … ci doar absentă uneori 😉 .

Nu voi comenta nici unul dintre blogurile pe care le citesc, pentru că tema nu este:

„dă cu blogu’ de pământ” ,

sau

„fermecați de un cuvânt”,

„cin’ s-aseamănă s-adună” ,

„semeni vânt culegi furtună”,

sau

„adevăr sau provocare”,

„unul are altul n-are”,

„dă mamă cu-n like în mine”

„ce să faci să-ți fie bine”

și așa mai departe…..

Dar pentru că „vorba multă, sărăcia omului”, mai bine trec la subiect.

Blogul pe care l-aș citi toată viața ar trebui să fie unul care să posteze comedii. Numai comedii. Îmi place al naibii de mult să râd. Să râd cu lacrimi, să mă doară burta de râs, să fac pe mine de râs, să mă tăvălesc de râs. Zilnic să văd cel puțin o comedie și să râd, să râd în hohote, să râd până mă ia tusea, să mă opresc și în scurt timp să o iau de la capăt.  Să râd cu lacrimi până în ultima clipă. Iar când o fi să vină moartea, să râdă și ea de râsul meu, să ne împrietenim și să plecăm râzând pe lumea ailaltă.

Aveți cunoștință de un astfel de blog? Dacă da, dați-mi de știre  🙂 ! Până atunci să mai râdem și noi nițel, nu?

Ce trebuie să faci dacă ai primit #LeapșaLuiSarcasticu?!

Pasul zero. Scrie !

Următorii doi pași:
–  Adaugă linkul către blogul lui Tavi/Sarcasticu  (https://arcticass.wordpress.com/).
– Distribuie pe facebook folosind hastag-ul #LeapsaLuiSarcasticu.

Al treilea pas și ultimul:
3. Felicită-te 🙂 ! Ai câștigat experiență și poate nu numai … ;)!

Leapșa merge către: Mihai, Camelia, Lore, Ade, Ella, Cristian. Dacă mai dorește cineva să participe, să-mi dea de știre.

Un sfârșit de săptămână așa cum îl doriți … dar neaparat cu o partidă de râs.

17 comentarii (+add yours?)

  1. Sarcasticu
    Mar 20, 2015 @ 13:50:28

    Exista un astfel de blog în România. Un blog și un blogger de nota 10: dono.ro Îl citeam prin 2008. A renunțat. Despre orice scria..cititorii se țineau de burtă de la atâtea râsete. Păcat că nu mai există.

    Răspunde

  2. Georgeta Popoiu
    Mar 20, 2015 @ 13:57:52

    Hai ca esti nostima rau ! Mai ales replica ” Iar când o fi să vină moartea, să râdă și ea de râsul meu ”, hahahaaa! Astazi m-ai facut sa rad si iti multumesc !

    Răspunde

  3. Diana Radu
    Mar 20, 2015 @ 15:22:01

    Mulțumesc pentru accept! :*

    Răspunde

  4. illusion
    Mar 20, 2015 @ 18:36:53

    O, nu, nu! O să mă spânzure Octavian!!! I-am spus Dianei că doar eu mă adresez lui folosindu-mă de diminutive de la numele lui :)) stai că acum începe… tragedia vieții mele 😦 În fine, frumps răspuns!

    Răspunde

  5. racoltapetru6
    Mar 21, 2015 @ 08:06:39

    Să ne fie weekendul vesel, dară, că și mie-mi place să râd cât mai mult! 🙂

    Răspunde

  6. adelinailiescu
    Mar 21, 2015 @ 16:16:00

    Cand nu vom mai putea nici sa radem, vom fi pierduti definitiv! Eu nu-s o „hlizita” de felul meu, dar nici prea sobra nu sunt, imi plac zambetele oamenilor, imi place sa destind o frunte incruntata, sa fac haz de necaz.. Nu stiu cat rad de altii, ca nu vreau sa par aroganta, dar stiu cat pot sa rad de mine. La asta ma pricep cel mai bine si n-o sa ma intreaca nimeni, oricat s-ar stradui! 🙂
    Deviza mea: mai bine sa rad eu de viata decat sa rada viata de mine!
    Multumesc de leapsa, astept un moment de liniste si o s-o preiau si eu.

    Răspunde

    • ricamihai13
      Mar 22, 2015 @ 08:39:44

      Revin mereu pe blogul tău tocmai pentru hazul despre care vorbești … nu întâmplător a ajuns și leapșa la tine … aștept cu mare interes articolul tău 🙂 .

      Răspunde

  7. sufletdefluturas
    Mar 21, 2015 @ 17:04:33

    Porţii bune de râs găsiţi şi aici: http://mihaivasilescublog.ro/

    Răspunde

Lasă un răspuns

