Leagă și dezleagă

Alăturând cuvintele de mai jos într-o anumită ordine, puteți descifra mesajul meu de astăzi pentru voi. Nu am folosit diacriticele, ele trebuie descoperite.

catre marti al voi ulm vir tu bun e gand eu sor un 

Imaginea  vă sare în ajutor.

mărtisor

o  sugestie vir  tu  al → virtual 

Răspunsul – cât de repede pot 🙂 – trebuie să-l găsesc 😉 .

Un mărțișor virtual e gândul meu bun către voi! 🙂 

(sursa foto – google)
Articolele acestui blog reprezintă proprietatea autorului și nu pot fi folosite integral sau parțial fără permisiunea acestuia în concordanță cu Legea nr.8/1996, privind drepturile de autor și drepturile conexe.
31 comentarii (+add yours?)

  1. Dan
    Mar 01, 2015 @ 12:55:43

    Gandul meu catre voi, e un martisor virtual? 🙂

    Răspunde

  2. july
    Mar 01, 2015 @ 13:07:32

    un gand bun catre voi e martisorul meu virtual
    Intorc gandul bun si-ti multumesc. 😀

    Răspunde

  3. coltulcultural
    Mar 01, 2015 @ 13:18:02

    Pe jumate-i gata dezlegat, dar cu ”ulm”, ”eu” și ”e”, la mine nu se pupă nimic :))

    Răspunde

  4. narcisa73
    Mar 01, 2015 @ 13:25:00

    Un mărţişor virtual e gândul meu bun către voi.

    Răspunde

  5. adelinailiescu
    Mar 01, 2015 @ 13:55:20

    Un gand bun e martisorul meu virtual catre voi!
    Si retur. 🙂

    Răspunde

  6. aronpetru
    Mar 01, 2015 @ 14:04:33

    Gandul meu bun catre voi e un martior virtual

    Răspunde

  7. Camelia Florea
    Mar 01, 2015 @ 14:11:52

    Un mărţişor virtual e gândul meu bun către voi!

    Răspunde

  8. Ioleli
    Mar 01, 2015 @ 15:07:22

    Mărțișor virtual : Gândul meu bun către voi

    Răspunde

  9. Ştefania
    Mar 01, 2015 @ 15:59:49

    Primăvară frumoasă îţi doresc şi numai gânduri bune! 🙂

    Răspunde

  10. racoltapetru6
    Mar 01, 2015 @ 17:27:31

    Un gând bun și pentru tine și un mărțișor virtual pe măsură! 😉

    Răspunde

  11. Aliosa
    Mar 01, 2015 @ 19:22:18

    Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂

    O cat mai seara frumoasa !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Răspunde

  12. Corina Victoria Sein
    Mar 01, 2015 @ 20:19:55

    Jocul fiind dezlegat, nu-mi rămâne decât să constat că suntem grozavi. O primăvară frumoasă, să-ți aducă doar bucurii și realizări.

    Răspunde

  13. Vali Crintea
    Mar 01, 2015 @ 21:43:02

    Ganduri bune !

    Răspunde

  14. Bunicul Nicu
    Mar 02, 2015 @ 12:28:00

    Chiar daca am intrat mai tarziu aici,sa fiu scuzat,asa-s bunicii mai inceti dar merg la sigur. Recunosc si ca am rezolvat problema fara sa vad rezultatul,dupa care mi s-a confirmat adevarul. Un martisor virtual primiti si din partea mea si fiindca am intrat mai tarziu,aveti cate unul in fiecare zi a lunii Martie. O PRIMAVARA FRUMOASA,tuturor doamnelor si domnisoarelor!

    Răspunde

    • ricamihai13
      Mar 02, 2015 @ 12:34:34

      Stimate Bunic, Îmi doresc din inimă să mă credeți, îmi crește inima când treceți pe aici, ba chiar mă ia un mic fior. Asta pentru că îmi amintiți de tatăl meu, care a fost și el un bunic … a fost … Vă doresc multe , multe primăveri frumoase , cu sănătate și bucurii 🙂 . Vă aștept mereu pe aici, aveți un loc aparte !

      Răspunde

Lasă un răspuns

