Ghicește hoțul

Dintr-o sală de clasă, în timpul unei ore de sport, s-a furat un stilou.

Suspecții, singurii elevi ce au intrat în clasă în acel interval de timp, erau: un elev ce fusese prins de mai multe ori mințind, un elev ce fusese prins de mai multe ori că a furat și un bun jucător de șah.
hoțul

La întrebarea: „Voi ați furat ?” răspunsurile lor au fost:

Hoțul : Eu nu am furat stiloul.

Mincinosul: Eu nu am furat.

Șahistul: Nu noi.

Profesorul de logică afirmă că  cei trei spun adevărul, dar cel ce a furat stiloul este unul dintre ei și știe care.

Cine a furat stiloul?

Răspunsul curââââând 🙂 !

(sursa foto – google)

Articolele acestui blog reprezintă proprietatea autorului și nu pot fi folosite integral sau parțial fără permisiunea acestuia în concordanță cu Legea nr.8/1996, privind drepturile de autor și drepturile conexe.
10 comentarii (+add yours?)

  1. Vali Crintea
    Feb 26, 2015 @ 10:52:30

    sahistul singur e autorul !

    Răspunde

  2. mihai vasilescu
    Feb 26, 2015 @ 14:12:49

    Profesorul de logica este hotul. Astia cu asta se ocupa. 🙂

    Răspunde

  3. racoltapetru6
    Feb 26, 2015 @ 15:51:09

    Eu am intrat mai târziu, astfel că am citit întâi postarea cu răspunsul. Așa fac și cu ziarele: încep să le citesc de la ultima pagină! 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

