Ghici ghicitoarea mea :) (cu răspuns)

Cei mai mulți dintre noi am ajuns deja la concluzia că nimeni nu e perfect. Tindem spre perfecțiune, muncim zi de zi în sensul acesta, fiecare în domeniul său, dar nimeni nu este perfect.

Dacă însă există printre ccopil istețititori cineva care știe că e perfect, îl rog să nu considere acest articol o insultă 😉  –  mai am și eu scăpări căci nu-s perfectă 🙂 .

Și totuși ….

Și totuși există un domeniu, nu în Cosmos ci pe Pământ, unde perfectul, nu doar  poate fi atins, ci poate fi chiar depășit. Ce performanță!!!

Despre ce este vorba?

Timp de gândire – cât doriți :). Știu că e ușor de ghicit dar, nu-i așa, n-ar fi prima ghicitoare simplă, nu 😉 ?

Răspuns: domeniul este gramatica limbii române, mai exact  timpurile verbului, unde găsim, printre altele, perfectul simplu, perfectul compus (pe aici pe undeva perfectul este atins 🙂 ) și mai mult ca perfectul (deci iată, perfectul este depășit 🙂 ). 

Sper că nu v-am plictisit – 😉 🙂 – articolul se dorește a fi unul distractiv.

(sursa foto-google)

Articolele acestui blog reprezintă proprietatea autorului și nu pot fi folosite integral sau parțial fără permisiunea acestuia în concordanță cu Legea nr.8/1996, privind drepturile de autor și drepturile conexe.
15 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Ghici ghicitoarea mea :) | Din Culori
  2. Allexyanna
    Feb 12, 2015 @ 19:41:54

    Frumos, pentru ca nu am vazut postarea înainte pentru a ghici (evident),la final de iarna las Iarna perfectului simplu: https://allexyanna.wordpress.com/2015/01/31/iarna-perfectului-simplu/

    Răspunde

  3. Diana Radu
    Feb 12, 2015 @ 20:14:57

    Ce bine ai dat-o! 🙂 Foarte fain.
    O seară frumoasă.

    Răspunde

  4. racoltapetru6
    Feb 13, 2015 @ 08:29:18

    Ce mă bucur că am ghicit și eu odată, înainte de a vedea răspunsul. Parol!

    Răspunde

  5. Diana
    Feb 13, 2015 @ 16:24:52

    Stiam ca e gramatica… dar nu pentru ca-s perfecta :)) ci pentru ca mi-a zis cineva, candva, sa nu mai caut „perfectul” pentru ca perfect e trecut… 🙂 si trebuie sa traiesc prezentul… De atunci n-am mai uitat ca „perfectul” e „timpul trecut” – mai ales ca n-am stiut niciodata „limba gramatica” – s-a lipit de mine ca apa de gasca. 🙂
    Zile fericite sa ai!

    Răspunde

  6. Aliosa
    Feb 14, 2015 @ 18:10:34

    La Multi Ani, de ” Valentine’s Day ” ! 🙂

    Aliosa.

    Răspunde

  7. Bursucel
    Feb 15, 2015 @ 00:02:47

    🙂 Faină joacă! Nu mă gândisem la mai mult ca perfect, încă o dovadă că mi-s imperfectă… 😉

    Răspunde

  8. Eu
    Feb 15, 2015 @ 20:48:23

    Mai exista ceva perfect. Ma rog, nu chiar ceva, ci cineva. Cine? Eu. Da, eu sunt perfect. Prin antrenament asiduu, vreme de aproape un secol, am reusit sa devin perfect … INUTIL.

    Răspunde

Lasă un răspuns

