Despre comunicare

Comunicarea ne ajută să împărtășim celor din jur opiniile noastre și să-i descoperim pe cei care gândesc la fel ca noi.

Iată un exemplu cât se poate de sugestiv:

șoarece și pisică

Șoarecele: Dacă tu ești ceea ce cred eu că ești, atunci eu nu sunt ceea ce crezi tu că sunt.

Pisica: Eu sunt ceea ce crezi tu că sunt și tu nu vei mai fi ceea ce cred eu că ești.

8 comentarii (+add yours?)

  1. Ella Pop
    Feb 06, 2015 @ 11:52:14

    Da, e vorba de imaginea de sine, care se compune din ceea ce cred eu despre mine, ce cred eu ca gandesc altii despre mine, si ceea ce gandesc ceilalti despre mine.Pupici!

    Răspunde

  2. Aliosa
    Feb 06, 2015 @ 18:38:17

    ” Comunicarea ne ajută să împărtășim celor din jur opiniile noastre și să-i descoperim pe cei care ”
    NU
    ” gândesc la fel ca noi. ” ! 🙂
    O seara placuta ! 🙂
    Aliosa.

    Răspunde

  3. Georgeta Popoiu
    Feb 07, 2015 @ 14:19:24

    Comunicarea este singurul factor din relatiile interumane, eu asa cred, mai ales daca este sincera. Daca nu exista comunicare, atunci inseamna ca traim ” telepatic ” ? Sau devenim persoane tot mai izolate ?

    Răspunde

    • ricamihai13
      Feb 07, 2015 @ 18:18:37

      Comunicarea înseamnă foarte, foarte multe. Nu mi-am propus să dau o definiție a comunicării ci să scot în evidență doar un aspect legat de un mod de comunicare influențat situația specială în care se află fiecare dintre protagoniști. Mulțumesc că ai trecut pe aici, te aștept mereu cu mare, mare drag 🙂

      Răspunde

  4. ovi
    Feb 09, 2015 @ 03:31:13

    eu nu stiu nici ce sunt eu… cu atat mai putin stiu ce esti tu.. asta ma indeamna la tacere…
    dar si tacerea este un fel de comunicare… pe ca fiecare o interpretam cum ne place…
    si cum o inteprrtam… de multe ori o formam si o avem…
    hmmm…
    tare complicat… mai bine tac…

    Răspunde

Lasă un răspuns

