Despre democrație

democratie

Un mare pericol al democrației îl reprezintă divinizarea unor  instituții menite să o apere, uitând că și aceste instituții sunt conduse tot de oameni.

RM13

(sursa foto – google)
8 comentarii (+add yours?)

  1. Drugwash
    Ian 30, 2015 @ 22:42:55

    Democraţia e o himeră iar acele instituţii sînt false. Divinizarea denotă exclusiv prostia maselor, ceea ce dă motiv acelor instituţii să existe. Cerc vicios.

    Răspunde

  2. racoltapetru6
    Ian 31, 2015 @ 08:19:21

    Și mai periculos este când îi divinizăm pe unii oameni, uitând că nimeni nu e perfect. 😉

    Răspunde

  3. OrhiKamyDeea
    Ian 31, 2015 @ 10:09:03

    Vorbind despre democraţie, omul simplu inţelege: libertate. Mă intreb dacă cei care ne reprezintă şi pe care poporul i-a ales, sau aşa crede poporul că este exprimată voinţa lui in rezultatul votului, nu au uitat cumva să spună omului simplu că democraţia mai presupune şi alte principii cum sunt: responsabilitate, dreptate, propietate.
    De ce or fi uitat să ne spună? Oare reprezentanţii ştiu de ce i-am ales acolo?
    Eu zic că i-am ales să ne apere drepturile minime, dacă nu pot face mai mult.

    Vorbesc in numele gândurilor mele, de om simplu. Dacă am mărit sfera a ceea ce voiai să transmiţi despre democraţie, mă iartă!

    🙂

    Răspunde

    • ricamihai13
      Ian 31, 2015 @ 12:11:55

      pentru ce iertare ? lărgirea sferei înseamnă dorință și putință de o mai bună înțelegere; ceea ce ai adăugat tu ideii lansate de mine e foarte la obiect ; Mulțumesc!

      Răspunde

  4. noradamian
    Ian 31, 2015 @ 19:23:23

    Divinizarea, atât a oamenilor cât și a instituțiilor, o mentalitate anacronică cu rădăcini ancestrale tribale. În ce priveste societatea noastră, vorbim de sechele mentale nocive cu care ne-am ales din dictatură.

    Răspunde

Lasă un răspuns

