Și eu am blog

images

– Și eu am blog (spun eu printre uluci și mă fac micăăăăă)

Pentru cine știe, nimic nou sub soare. Pentru cine nu știe și află acum …  nimic nou sub soare.

– Așa și? – pentru cei ce știu sau nu … asta e replica la „și eu am blog”. O accept căci e bună.

Nu sunt eu de vină pentru articolul acesta, ci cei ce m-au acceptat, pe facebook, într-un grup cu acest nume. Ei m-au acceptat, ei să mă suporte. Aproape ca în politică, dar eu nu fac politică …  nu mereu.

Cum care nume? L-ați și uitat? Și eu am blog – acum  fac o pauză de scris ca să arăt cu degetul spre mine (intru în detalii ca să prindeți finețurile trăirii mele în timp ce scriu pe blogul pe care și eu îl am, daaaa??).

Acum, am intrat în horă, joc … tot ca în politică. Ptii … abia acum îmi dau seama câte similitudini există între politică și … . Nu, vă rog NUuuu …, nu  vă atacați, nu vă supărați, aveți răbdare să citiți până la capăt!

Oricum voi afla dacă v-ați supărat când, voi vedea sau nu, acest articol, acceptat sau nu, în grupul de pe facebook. O să-mi spuneți că va fi prea târziu? Probabil … dar știți și voi … o mână spală (sprijină, strânge etc) pe alta, cine se aseamănă se adună … sau ce știe stânga ce face dreapta și invers (cu excepția cazurilor când știu amândouă, înțelegeți voi)?… tot ca în politică …. cum vă spuneam?

Nu-mi aduceți aminte, vă rog nu-mi aduceți aminte că merge și … semeni vânt, culegi furtună …!

Și cum vă povesteam aceasta ar trebui să fie prima mea postare și spun ar trebui … pentru că mai vedem noi. Dar să știți că există și o melodie … „Ne mai vedem și mâine” . Adică eu pot să vă văd și mâine și poimâine … și tot așa … ce voi nu aveți nevoie să fiți văzuți? Cum vă spuneam … tot ca … în politică …

Acum rămâne între noi, știți de ce am tot adus eu aminte de politică ? Păi am studiat și eu mai întâi … ca omu, noo. Ce am studiat? Câteva postări de acolo din grup. Și ce credeți că am găsit? Politică și reclamă. … Dar n-am studiat chiar tot, o mai fi și altceva, de aceea zic eu că trebuie să accepte articolul meu ca să …. continui să studiez.

Deci, despre politică, am cam adus aminte …  și reclamă … v-ați prins, că sunteți deștepți.

Na, c-am spus-o și nici nu am periuța la mine. Dar să știți că, asta cu periuța nu se mai poartă, acum se poartă prevenția, pentru cine nu știe:  „era să aveți o scamă”.

Dar mă opresc aici pentru că, nu-i așa, ce-i mult strică …. unde? în reclamă? în politică? … rămâne să studiez …

P.S. –  pentru cei ce nu s-au plictisit până acum există și un link în text 🙂 .

(rm13)

2 comentarii (+add yours?)

  1. vavaly
    Ian 08, 2015 @ 20:47:13

    eii, grupurile astea in care toata lumea are si se lauda dar (aproape) nimeni nu mai intra sa vada ce si cum.
    am inceput anul mergand din blog in blog, asa cum faceam odata, lasand o vorba ici si colo. m-ar bucura sa revigoram bloggingul asa cum era pana sa apara FB. poate sunt o visatoare, nu stiu, dar cum spune vorba aia : schimbarea incepe cu mine. iar eu am schimbat. foaia, dupa cum spuneam 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

