Binețe

binețeUn  înțelept  spunea:
Dă tu binețe vecinilor dimineața, ca ei să-ți dea la prânz.
Dacă nu-ți vor da la prânz, dă-le tot tu binețe și la prânz, ca ei să-ți dea binețe seara.
Dacă nu-ți vor da nici seara, dă-le tot tu binețe, ca să dormi liniștit.
Bună să vă fie toată ziua și Somnul liniștit noaptea ! 🙂
(rm13)
(sursa foto – google)
Articolele acestui blog reprezintă proprietatea autorului și nu pot fi folosite integral sau parțial fără permisiunea acestuia în concordanță cu Legea nr.8/1996, privind drepturile de autor și drepturile conexe.
7 comentarii (+add yours?)

  1. Cristian
    Ian 08, 2015 @ 10:36:30

    Mda…, poți face asta. Doar că la un moment dat, devine obositor. Sau, cel puțin, își pierde relevanța, ca orice lucru peste care se așterne rugina monotoniei. Principiul acțiunii și reacțiunii din fizică se aplică și în viața reală. La orice gest pe care-l faci aștepți o reacție.

    Răspunde

  2. racoltapetru6
    Ian 08, 2015 @ 11:28:57

    Eu salut pe toată lumea… că am multe rude de care nu-mi mai amintesc. 🙂

    Răspunde

  3. vavaly
    Ian 08, 2015 @ 12:46:42

    am incercat si eu asta. am dat si am tot dat. pana intr o zi cand am ignorat. am simtit ca nu are rost sa ma incarc cu energia negativa a persoanei pe care o salutam si care imi raspundea incruntandu se. am ales sa nu o mai vad. bine ca se intampla rar sa imi iasa astfel de persoane in cale 🙂

    Răspunde

  4. Nica Ionel
    Ian 08, 2015 @ 19:43:03

    Reblogged this on tineridelanganoi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

