Cel mai prețios telefon mobil

Zicopil la tellele trecute, la patinoar,  am întâlnit un băiat de 6 ani împreună cu tatăl său. Puștiul părea foarte încântat de darul de la Moș Crăciun. În scrisoarea adresată moșului, el cerea un telefon mobil, iar moșul i-a îndeplinit dorința. Încercând să fiu drăguță, am intrat în discuție cu piciul:

– Te bucuri că poți să joci multe jocuri pe el, nu-i așa?

– Nu prea, îmi răspunde.

Răspunsul m-a luat puțin prin surprindere, și, în momentul acela, nu mă întrebați de ce, am continuat discuția.

– A, înțeleg, îți place să dai telefoane prietenilor, să faci poze, să asculți muzică.

– Nu prea, îmi răspunde.

Pentru câteva secunde m-am blocat. M-am uitat întrebător către tatăl său și  am avut impresia că, din priviri, îmi spune: taci! Între timp copilul mi-a întors spatele, s-a deplasat câțiva metri și a dus telefonul la ureche. Bineînțeles, tocmai dădea un telefon. Am profitat de moment, și, în șoaptă, m-am adresat tatălui:

– De ce am impresia că am făcut o gafă?!

– Nu-i nimic. Ar fi bine să nu mai insistați cu întrebările. Dă telefon acasă și-i răspunde robotul, adică o înregistrare cu vocea mamei sale. S-a prăpădit în septembrie.

Abia am mai avut putere să spun: „îmi pare rău”.

Mută, priveam copilul cum ascultă la telefon. Nu vorbea, doar asculta.

 (sursa foto – google)

 Articolele acestui blog reprezintă proprietatea autorului și nu pot fi folosite integral sau parțial fără permisiunea acestuia în concordanță cu Legea nr.8/1996, privind drepturile de autor și drepturile conexe.

 

16 comentarii (+add yours?)

  1. Erika Marginean
    Dec 29, 2014 @ 22:59:38

    Induioşătoare întâmplare! Abia postasem povestea mea…

    Răspunde

  2. Diana
    Dec 29, 2014 @ 23:29:37

    Mi-a frant inima pe seara asta.

    Răspunde

  3. racoltapetru6
    Dec 30, 2014 @ 07:34:48

    E trist, dar s-ar putea să fie o perioadă trecătoare. Chiar și unii oameni mari ajung să revadă de nenumărate ori același imagini cu persoana iubită și pierdută. Ei au fost mai „norocoși” și nu trebuie să se mulțumească numai cu vocea.

    Răspunde

  4. Ella Pop
    Dec 30, 2014 @ 15:07:13

    Trist…mai ales pentru aceasta perioada din an e foarte trist.

    Răspunde

  5. Aliosa
    Dec 31, 2014 @ 13:31:34

    Trista postare ! 🙂
    Scuze, dar …..tocmai acum , in Ajun de An Nou ???
    Multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
    La Multi Ani 2015 ! 🙂
    Iar pe masa, in Ajun
    Nu uita sa pui friptura
    Cozonacul si-un vin bun
    Si s-o asculti pe Shakira ! 🙂

    Aliosa.

    Răspunde

  6. adailton
    Ian 05, 2015 @ 19:31:46

    Uff…m-ai bine nu citeam…trebuie sa imi revin…

    Răspunde

  7. adailton
    Ian 05, 2015 @ 19:33:24

    Am si scris gresit „mai”…un articol infirator, dar foarte frumos. Felicitari ca ai scris asa ceva!…si un zambet 🙂

    Răspunde

  8. dumitruichim
    Mar 05, 2015 @ 00:41:49

    Mi-ați rupt sufletul cu această povestire. Cu adevărat, aveți darul scrisului

    Răspunde

    • ricamihai13
      Mar 05, 2015 @ 07:17:44

      Mă flatați. Vă mulțumesc pentru aprecieri, ele înseamnă foarte mult pentru mine când vin de la un slujitor al cuvântului ca dumneavoastră. O primăvară frumoasă vă doresc !

      Răspunde

Lasă un răspuns

