Îmi dați voie să mă-ntâlnească tata?

pictur-copil-in-ploaie-300x289Într-o sală de clasă, un elev de clasa I, uitându-se către fereastră, se ridică brusc din bancă întrebându-și învățătoarea:

– Doamna, plouă?

Învățătoarea abia apucă să dea afirmativ din cap, căci copilul deja se îndrepta către ușă. În drum spre ușă el spuse:

– Bunica mi-a spus, că atunci când plouă, cei care s-au dus la ceruri, coboară sub formă de picături, să-i întâlnească și să-i mângâie pe cei dragi. Îmi dați voie să mă-ntâlnească  tata?

– Bineînțeles, veni răspunsul învâțătoarei.

(ricamihai13)

(sursa foto – Google)

A
11 comentarii (+add yours?)

  1. racoltapetru6
    Dec 19, 2014 @ 11:58:59

    Frumos spus!

    Răspunde

  2. Alexandra Ali
    Dec 19, 2014 @ 13:35:21

    Fiori pe sira spinarii! Voi iesi si eu sa ma intalnesc cu tatal meu …sa il intreb ce a mai facut …daca i-a fost dor de noi asa cum ne-a fost noua!

    Răspunde

  3. coltulcultural
    Dec 19, 2014 @ 18:33:47

    tare emoționante și marcante posturile tale, Mihai. Le alegi cu sufletul, așa-i?

    Răspunde

  4. Aliosa
    Dec 19, 2014 @ 18:54:58

    Frumoasa relatare ! 🙂

    Aliosa.

    Răspunde

  5. Ella Pop
    Dec 20, 2014 @ 19:46:56

    Ce postare emotionanta, superbe ganduri pentru azi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

