Primește tată colind

colind pentru tataPrimește tată colind,

Gânduri  pe stele îți prind,

De-i căta, le vei găsi

Unde stelele-or păli.

Iar de-ar fi să fie-o stea,

Sporindu-și lumina sa,

Acolo afla-voi eu

Gândul meu cu duhul tău.

Sanie mi-e carul mare,

Clopoțel, stea căzătoare,

Bidivii, luceferii,

Cântul, struna inimii.

Ș-am să cânt până ce luna

Cu raze-mi va umple mâna,

Da-va-mi  din puterea sa,

Lespedea-ți s-o sfarm cu ea,

Ușura-voi haina-ți grea,

Ș-o transform în fulgi de nea.

Ș-am s-o spulber ‘nalt în zare

S-o topească blândul soare.

Verde crenguță de brad

Am s-aștern să-ți țină cald,

Cu podoabe-ncununată

Și de gânduri luminată.

Primește tată colind,

Mâna către cer întind,

Inima-mi plângând în ea

Cată mângâierea ta.

(ricamihai13)

(sursa foto – internet)

7 comentarii (+add yours?)

  1. coltulcultural
    Dec 16, 2014 @ 16:59:47

    M-a emoționat și mi-a plăcut peste măsură. E pe gustul meu acest colind închinat tatălui (oricare ar fi el). Felicitările mele!!

    Răspunde

  2. racoltapetru6
    Dec 17, 2014 @ 08:55:52

    E un bun prilej de amintire pentru fiecare dintre noi care-și amintește cu drag de tatăl lui.

    Răspunde

  3. Diana
    Dec 17, 2014 @ 11:56:32

    In fiecare zi mi-e dor de tata si cu atat mai mult stau cat mai mult langa mama. 🙂
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    Răspunde

Lasă un răspuns

