waw, waw, waw – șoc

Nu știu alții cum sunt dar eu ……  când trebuie să mă bucur, mă bucur și când trebuie să plâng , plâng.

Astăzi, deși poate ar părea exagerat (ei și ce?), mi-au dat lacrimile de bucurie.

images

– Pentru că ieri pentru prima dată am avut 534 de vizitatori pe blog și 852 de vizualizări,

– Pentru că astăzi, la ora la care vă scriu, 14.30., în topul blogurilor zilei de pe wordpress.com la Top Posts sunt pe poziția 6 din primii 100 pentru postarea „Mama nu e substantiv” și

– Pentru că la Top Blogs sunt pe poziția 9.

Știu că mai greu e să te menții în top , dar nu e acesta un motiv de bucurie fraților?

Mulțumesc tuturor cititorilor mei !!!!!!!!!!

17 comentarii (+add yours?)

  1. clarozmarin
    Dec 12, 2014 @ 15:15:11

    Felicitari! Meriti!

    Răspunde

  2. slowaholic
    Dec 12, 2014 @ 15:21:27

    Bravoo! 🙂

    Răspunde

  3. Vali Crintea
    Dec 12, 2014 @ 17:30:22

    o fi greu sa te mentii, dar nici sa atingi asa statistica nu e usor, prin urmare succes maxim !! ! Adevarul e ca a fost o postare interesanta si atragatoare chiar de la titlu !

    Răspunde

  4. dordefemeie
    Dec 12, 2014 @ 17:51:02

    felicitari, chiar e o mare realizare 🙂

    Răspunde

  5. Adriana
    Dec 12, 2014 @ 17:51:14

    ..eu am distribuit-o unei persoane din lista mea şi de acolo am fost uimita sa vad cum e distribuita şi apreciata şi se zice ca intra in atentia multora dacă persoana in cauza o distribuie, nu pusa pe pagina, cum am facut eu. Adevărul e ca meriti felicitari şi aplauze.

    Răspunde

  6. illusion
    Dec 12, 2014 @ 20:17:31

    Felicitări!

    Răspunde

  7. racoltapetru6
    Dec 13, 2014 @ 11:11:31

    Bucuria ta-i molipsitoare și de aceea e bine să o împărtășești. S-auzim de noi recorduri frumoase! 🙂

    Răspunde

  8. danaiana
    Dec 13, 2014 @ 13:28:47

    Felicitari!

    Răspunde

Lasă un răspuns

