Unite-n toamnă

??????????Unite-n toamnă, eu și ea,
Pădurea-mi spune că ar vrea,
Să strâng la pieptu-mi frunza-i grea,
Să-i dau un strop din seva mea.
 
Să-i chem cântările-napoi,
Privighetori și pițigoi,
Să-nșir pe ramuri rază plină
De rouă verde și lumină.
 
Să-i țes covor din iarbă grasă,
Să-i chem jivinele la masă,
Petreacă toți într-o frăție,
Izvorul dar-ar apă vie.
 
Iar prințul  cerului de-ar vrea
Găsi-va loc la masa sa,
Să vadă Soarele c-aici,
Coboară luna-n licurici.
 
Și-atunci, ea, toamna, s-a-ndura,
Și ocoli-va-i  glia sa.
Lăsa-va-i pururea-mpreună,
Pădurea, veșnica lor mumă.
 
 Șoptesc pădurii că se-nșală,
Crezând că toamna ei e-o boală.
E-o stare altfel colorată,
Cu alte daruri înzestrată.
 
Pădurea ramurile-ntinde,
Cu frunza-i trupul îmi cuprinde.
Unite-n toamnă, eu și ea,
Ea toamna ei, eu toamna mea.
 
(ricamihai13) 
2 comentarii (+add yours?)

  1. racoltapetru6
    Oct 30, 2014 @ 12:23:47

    Două toamne lalolaltă,
    Se înțeleg, nu se ceartă,
    Dând senzații, bunăoară,
    De o nouă primăvară.

    Răspunde

Lasă un răspuns

