Calea

Lebada-18x24_resizeUneori e mai bine să nu ne uităm înapoi pentru a putea păși inainte. Iar dacă nu putem, să încercăm să transformăm amintirile în călăuză, nu în obstacol.(RM13)

7 comentarii (+add yours?)

  1. Mélanie
    Sep 17, 2014 @ 10:16:13

    zicala universal valabila si de-actualitate quasi-permanenta… 🙂
    * * *
    la voie…

    parfois, c’est mieux de ne pas regarder en arrière afin de pouvoir avancer… mais s’il nous est impossible, essayons de transformer nos souvenirs en guide et non pas en obstacle.
    * * *
    the way…

    sometimes it’s better not to look back if we want to move forward(on)… but if we can’t make it, let’s turn our memories into a guide and not into an obstacle.

    Răspunde

  2. Leyla
    Sep 17, 2014 @ 21:23:27

    pretty..

    Răspunde

  3. dumitruichim
    Oct 01, 2014 @ 23:11:48

    frumos!

    Răspunde

  4. Adriana
    Ian 30, 2015 @ 14:31:52

    ..ştii câte momente am eu de le-aş şterge cu buretele de sârmă din paginile trecutului? Prea multe. Si totuşi, mă uit in spate să-mi iubesc azi-ul, să mă accept şi să mulţumesc pentru ce sunt. In plus, ce-ar fi poveştile mele fără urmele din spate? Te imbratisez..

    Răspunde

Lasă un răspuns

