Nuferi (rm13)

Nuferi-30x40_resize– ulei pe canvas

– 30x40cm

– disponibil 

8 comentarii (+add yours?)

  1. StropiDeSuflet
    Sep 10, 2014 @ 19:19:48

    In momentul în care am văzut tabloul , mi-au răsunat în gând versurile eminesciene
    „…..Dar nu vine… Singuratic
    În zadar suspin si sufar
    Lânga lacul cel albastru
    Încarcat cu flori de nufar.” (Lacul – M. Eminescu)
    Imi aminteşte şi de locurile de basm în care am copilărit, de plimbările cu barca printre alei de sălcii curgătoare , sau luciu de apă acoperit cu nuferi albi ! Uf Doamne! Unde eşti copilărie cu miracolele tale?

    Răspunde

  2. dumitruichim
    Sep 11, 2014 @ 23:13:35

    frumos!

    Răspunde

  3. geladumi
    Sep 12, 2014 @ 13:57:26

    Admirand tabloul acesta minunat, mi-am amintit de o plimbare pe canalele din Delta Dunarii…Am citit si comentariul Aurei si mi-a fost suficient sa cad in butoiul cu melancolii! Incanta-ne, Rica,pe mai departe cu asa frumuseti, ca ne place!

    Răspunde

  4. cell phone spy programs free
    Sep 12, 2014 @ 15:11:56

    First ooff I want to say wonderful blog! I had a quick
    question hat I’d like to ask if you don’t mind. I was interested to know how youu center yourself and clear your
    head before writing. I have had a difficult time clearing mmy thoughts in getting my thoughts out there.
    I truly do enjoy writing but it just seems likee the first 10 to
    15 minutes are lost simply just trying to figure out how too begin. Any recommendations or tips?
    Thank you!

    Răspunde

    • ricamihai13
      Sep 14, 2014 @ 16:33:47

      Thank you! I cannot give you any recommendations. For me it is like that: I want to write and I write. But I write only when I have something to say.That’s all. 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

