Hrana

pâine cu sufletUneori, prea preocupați de pâinea noastră cea de toate zilele, uităm de sufletul nostru cel de peste timp.

RM13

21 comentarii (+add yours?)

  1. Alex
    Aug 28, 2014 @ 23:47:54

    Bine te-am găsit şi eu! Frumos aici la tine. Şi… multe culori!
    Numai bine! 🙂

    Răspunde

  2. Aniela Deby
    Aug 29, 2014 @ 04:47:20

    Sa stii ca ai dreptate aici 🙂 Bine te-am gasit !

    Răspunde

  3. Zorin Diaconescu
    Aug 29, 2014 @ 07:36:03

    Sufletul are și un trup, care nu poate trăi fără pâine.

    Răspunde

    • ricamihai13
      Aug 29, 2014 @ 07:44:47

      corect. doar că atunci când avem pâinea ce-ar fi să nu ne gândim doar la o nouă pâine, una din ce în ce mai mare și să ne gândim ……să spunem, cum am putea da și altora din pâinea noastră… e doar un exemplu, sau cum să-i ajutăm pe alții să nu mai aibă emoții pentru pâinea lor de zi cu zi….

      Răspunde

    • clarozmarin
      Aug 29, 2014 @ 18:24:39

      Din experienţă vorbesc, dacă am grija de suflet, pâinea vine sigur…

      Răspunde

      • ricamihai13
        Aug 29, 2014 @ 18:37:05

        trebuie străduința aceasta de a crea un echilibru între material și spiritual….

      • Zorin Diaconescu
        Aug 29, 2014 @ 19:23:01

        Mie îmi place să-mi câştig pâinea, nu-mi doresc „să vină”. Grija mea pentru sufletul propriu e o chestiune intimă, care n-are legătură cu subzistenţa. Greşesc?

      • ricamihai13
        Aug 30, 2014 @ 14:49:47

        Nu, nu greșiți. E foarte bine ca fiecare să aibă grijă pentru sufletul său și nu e nevoie să trâmbițeze lucrul acesta. Dacă toți am avea această preocupare, precum dumneavoastră, probabil că lucrurile ar fi acum pe un alt făgaș, cu mult mai bun…..

  4. racoltapetru6
    Aug 29, 2014 @ 08:12:36

    Bună dimineața și bine ne-am găsit! 🙂

    Răspunde

  5. Vali Crintea
    Aug 29, 2014 @ 18:27:55

    frumos spus ACEST ADEVAR !

    Răspunde

Lasă un răspuns

