Nedumerire

??????????

 
Oare dacă am învăța să ne dăruim precum  florile, am fi  mai fericiți?
Sau am sfârși prin a ne ofili prematur?
 

RM13

8 comentarii (+add yours?)

  1. Mormolocul Alpha
    Aug 23, 2014 @ 09:06:58

    cred că ne ofilim când ne dăruim fără „ghiveci” şi încercăm să ne hrănim din celălalt. ne consumăm pe noi, dar mai ales îl consumă pe celălalt. dar dăruindu-ne complet, am îmboboci şi înflori la infinit şi am face din celălalt un grădinar mândru. şi vice versa.

    Răspunde

  2. ovi
    Aug 24, 2014 @ 05:54:52

    menirea noastra este sa ne daruim prin dragsote… asta mi se pare singura ratiune de a fi, a nostra…

    Răspunde

  3. Lospa
    Aug 24, 2014 @ 23:51:37

    Eu cred ca-i doar un mit.

    Răspunde

Lasă un răspuns

