Haiku 10 – Plecăciune

??????????Nostalgic revin,

Tardiv închinându-mă,

Jertfelor toamnei.

(ricamihai13)

(haiku = gen de poezie cu formă fixă, tradițional japoneză, alcătuită din 17 silabe repartizate pe 3 versuri formate din 5, 7 și 5 silabe)

Un suflet care vibrează foarte frumos, Melanie,  mi-a făcut cadou traducerile în engleză și franceză. Îi mulțumesc și le împart cu voi, cititorii mei.

„I come back nostalgically
and I bow too late
in front of the sacrifices of Fall…”

„Je reviens avec nostalgie
Et je m’incline tardivement
Devant les offrandes de l’automne…”

4 comentarii (+add yours?)

  1. samewhiteblue
    Aug 21, 2014 @ 13:37:08

    Jertfelor toamnei…mă face să mă gândesc la un suflet sărind în frunze!

    Răspunde

  2. Mélanie
    Aug 21, 2014 @ 17:40:39

    je reviens avec nostalgie
    et je m’incline tardivement
    devant les offrandes de l’automne…
    * * *
    I come back nostalgically
    and I bow too late
    in front of the sacrifices(offerings) of Fall…

    Răspunde

Lasă un răspuns

