Haiku 9 – Arzând

??????????
 
Vanității sclav,
arzi a ta lumină. Vinzi  
focul umbrelor.

 (ricamihai13)

(haiku = gen de poezie cu formă fixă, tradițional japoneză, alcătuită din 17 silabe repartizate pe 3 versuri formate din 5, 7 și 5 silabe)

Un suflet care vibrează foarte frumos, Melanie,  mi-a făcut cadou traducerile în engleză și franceză. Îi mulțumesc și le împart cu voi, cititorii mei.

„slave to vanity
you burn your own light
you sell the its fire to shadows …”

„esclave de la vanité
tu brûles ta propre lumière
tu vends son feu aux ombres…”

10 comentarii (+add yours?)

  1. Mélanie
    Aug 20, 2014 @ 14:55:27

    „suna” la fel de frumos în franceza si-n engleza… traducere ad-hoc si rapida: 🙂

    esclave de la vanité
    tu brûles ta propre lumière
    tu vends son feu aux ombres…
    * * *
    slave to vanity
    you burn your own light
    you sell the its fire to shadows …
    * * *
    ai citit „Vanity Fair”(„Târgul/Bâlciul desertaciunilor”) de William Makepeace Thackeray?… 🙂 vanitate, orgoliu, frivolitate, futilitate sunt quasi-sinonime în engleza.

    Răspunde

    • ricamihai13
      Aug 20, 2014 @ 19:03:42

      Mi-a venit o idee. Ești de acord să postez traducerile trimise de tine în articolul meu? Bineînțeles cu trimitere la traducător.

      Răspunde

      • Mélanie
        Aug 21, 2014 @ 15:45:20

        bineînteles, Rica… 🙂 no problemo, din moment ce mentionezi autoarea traducerilor, ce ce-i corect si cinstit.

      • ricamihai13
        Aug 21, 2014 @ 17:04:01

        Mulțumesc, așa voi face. Mi-ai făcut o mare bucurie! 🙂

      • Mélanie
        Aug 21, 2014 @ 17:25:09

        … iar eu ma bucur de… bucuria ta! 🙂 cu placere si cu drag, Mélanie

      • ricamihai13
        Aug 21, 2014 @ 18:47:37

        Mulțumesc! 🙂

      • Mélanie
        Aug 21, 2014 @ 17:26:57

        ah, uitai sa te-ntreb: de ce comentariile-mi sunt înca „în asteptare” din moment ce m-ai aprobat deja?!… ma poti dumiri, te rog?… merci d’avance! 🙂

      • ricamihai13
        Aug 21, 2014 @ 18:50:47

        Spre rușinea mea, pentru că încă mai am de învățat cum să administrez un blog.:( Voi discuta cu persoana care m-a ajutat să-mi fac acest blog și sper să rezolv curând.

      • Mélanie
        Aug 22, 2014 @ 07:14:04

        Rica drag, n-ai de ce sa te „rusinezi”, te-asigur ca nici eu nu-s vreo „computer expert(geek)”, însa traiesc cu un rocket & satellite scientist care ma „depaneaza” cu toate… 🙂
        * * *
        ah, e usor, simplu si rapid ceea ce te-am întrebat: intra-n panou’ de control, la setari-discutii, unde vei gasi:
        – Comment must be manually approved;
        – Autorul comentariului trebuie să aibă cel puțin un comentariu aprobat anterior=>
        „bifezi” casuta si-apoi click-ezi pe „salveaza” – în josu’ paginii… asta-i tot! 🙂
        * * *
        sanatate, bafta si numa’ bine! o zi însorita, afar’ si-n suflet… 🙂 MNB

      • ricamihai13
        Aug 22, 2014 @ 12:22:29

        mulțumesc!!!! și ție numai de bine!!! 🙂

Lasă un răspuns

