Cea mai bună prietenă – 10 argumente

Iată mai jos 10 motive,  care m-au ajutat să-mi descopăr cea mai bună prietenă:

1. Îmi dă binețe dimineața, la prânz, uneori chiar și seara, fără să o intereseze dacă-i răspund.

2. Deși e de culoare, n-a crezut niciodată în ura rasială.

prietena

3. Îmi întinde o mână, dându-mi energia necesară oricând, fără să-mi ceară ceva în schimb.

4. Îmi luminează mintea, uneori adormită, lăsîndu-mă să cred „Vai cât sunt eu de deșteaptă!”

5. Nu mă contrazice, nu mă judecă.

6. Îmi creează o senzație ciudată dar plăcută când îmi atinge buzele (catifelarea crește atunci când e acoperită cu frișcă).

7. Pot s-o ofer și altora, femei sau bărbați, nu protestează, ba îi face plăcere. Chiar ea îmi mărturisește că, de fapt, este cea mai fericită atunci când e vândută, pentru că o face să se simtă la potențialul ei maxim.

8. Nu-mi răspunde niciodată cu „N-am chef, mă doare capul” ba mai degrabă îmi alungă mie migrenele.

9. Cei ce au studiat-o mai în amănunt spun chiar că ea este cea care îmi poate prelungi viața și culmea chiar poate speria cancerul sau diabetul (la cât e de neagră nu mă miră).

10. Mai pe scurt mă face fericită.

Prietena mea, cafeaua, e de nota 10.

11 comentarii (+add yours?)

  1. Fairytale
    Iul 14, 2014 @ 12:36:18

    Da, da, asa este, e o buna prietena. Devii dependenta de ea. O zi faina sa ai!

    Răspunde

  2. adelinailiescu
    Iul 14, 2014 @ 20:28:08

    Eu am doua prietene: cafeaua si berea cu lamaie! Ca trebuie sa fie si o blonda in peisaj… 🙂

    Răspunde

  3. vavaly
    Iul 15, 2014 @ 14:42:41

    si prietenia asta trebuie sa aiba totusi o limita. sa nu devina sufocanta. o cafea pe zi e o desfatare. mai multe…
    vezi totusi ca poti sa editezi titlul in asa fel incat sa apara si linkul ok, daca tot ai vazut ditamai greseala :). stii tu vorba aia: greseala recunoscuta e pe jumatate iertata. hai ca m-ai amuzat.

    Răspunde

  4. Georgeta Popoiu
    Apr 01, 2015 @ 12:09:55

    Reblogged this on FERICIREA ETERNA.

    Răspunde

  5. Georgeta Popoiu
    Apr 01, 2015 @ 12:13:23

    Pofta mare la cafea, cu prieteni altruisti care iubesc neconditionat !

    Răspunde

  6. madmoisellesarcastique
    Apr 02, 2015 @ 00:09:06

    Da!!O iubesc! Și ea pe mine,cred :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

