Dor de-ai mei

maci cu romanite
Mi-e dor de flori de mac și romanițe,

De vântul cu parfum de garofițe,

De prispa casei și de mama-n prag,

De tata șlefuind araci de fag,

De iarba de pe dealuri și de spini,

De câinele-alergând printre găini,

De zarzărul rodind lângă cișmea,

De-un frate ce-a pierdut pe cer  o stea.

De cântecul surorilor mi-e dor,

De licurici și de al lor decor,

De-aroma dulce-a boabelor din vie,

Mi-e tare dor de-a mea copilărie.

(ricamihai13)

5 comentarii (+add yours?)

  1. m1ky007
    Iun 10, 2014 @ 09:37:04

    Reblogged this on Blogul Românilor. Blogul ROMÂNIEI. and commented:
    E bine să ne amintim din când în când și de lucrurile de suflet…
    Felicitări!

    Răspunde

  2. Trackback: Dor | Din Culori

Lasă un răspuns

