Prietenii,… la nevoie, ……. te cunosc?

Astăzi am trăit o experiență deosebită. Am lansat pe facebook următoarea întrebare: „De ce bat clopotele, Duminică?”

clopotDacă este să privim această întrebare din punct de vedere religios, teoretic ar fi trebuit să primesc  răspuns de la foarte mulți prieteni. Și să vă spun de ce. 70% dintre prietenii de pe facebook postează zilnic articole cu un pronunțat caracter religios, ceea ce nu îmi displace. De bună seamă suntem un popor cu frica lui Dumnezeu ceea ce e bine.

Surpriză însă. Foarte puțini prieteni au sărit să mă ajute cu un răspuns. De ce oare? Dumnezeu spune să îți ajuți aproapele, iar eu nu ceream ceva imposibil. Să zicem că nu au intrat pe facebook 😦 .

Mai mult decît atât cei care mi-au răspuns nu fac parte din categoria celor care postează articole cu caracter religios. Cei mai „credincioși ” decât mine nu m-au băgat în seamă? Enigmă de enigmă 😦 ! Oare de ce oamenii doresc să-ți răspundă la întrebări pe care nu le pui și nu vor să-ți răspundă la cele care te interesează? – Poate nici aceștia nu au intrat astăzi pe facebook 😦 .

Oricum mulțumesc mult celor care mi-au răspuns!!!! 🙂 🙂

Dar să nu privim întrebarea din punct de vedere religios, ci exact așa cum este. Vecinul meu, Ion Duminică, deja mi-a răspuns  ” Nu știu, o fi murit careva”.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Vienela
    Iun 05, 2014 @ 14:16:47

    🙂 Imi place, imi place tot mai mult acest blog. Iti multumesc ca ai aparut!

    Răspunde

Lasă un răspuns

