MAI- e lună sau ce e?

 

Totul despre MAI. Cum se folosește MAI?

– Ce MAI faci? – folosire corectă 🙂

MAI bine decît înainte! – folosire incorectă , ai fi putut să faci și tu MAI rău 😦  Tu arăți MAI bine. – folosire corectă 🙂

– M-am MAI schimbat. – folosire corectă 🙂

– Poate puțin MAI bine facută? – folosire incorectă , tu ești aia grasă nu eu 😦

– Ți se pare. Depinde cum MAI bate lumina. – folosire corectă 🙂

– Nu te MAI supăra fat-o că nu am dat cu MAIu. – folosire incorectă, vrea să mă enerveze 😦  Eu am MAI slăbit. – folosire incorectă, chiar mă scoate din minți 😦

– Glumești. Ce cântar MAI folosești? – folosire corectă 🙂

– Hmm…. Nu MAI contează…. Vezi , nu MAI folosesc ochelarii. M-am tratat. – folosire incorectă, speram să-ți mai spun aragaz cu patru ochiuri 😦

– Și MAI folosești oglinda? – folosire corectă 🙂 Tu ce MAI prestezi? – folosire corectă 🙂

MAI una, MAI alta. MAI nimic. – folosire corectă 🙂

– Mda…MAI răruț că-i MAI drăguț – folosire corectă 🙂

– Știi cum e… să muncească MAI întâi alții și MAI apoi eu să văd cum se MAI face chestia asta. – folosire corectă 🙂

– Și uite am ajuns și-n luna MAI. Știi că i se MAI spune și florar, nu? – folosire corectă, sper c-am încuiat-o 🙂

– Bineînțeles nu M-AI încuiat , e luna florilor. Dar știi ce MAI înseamnă MAI?- folosire incorectă, o face pe deșteapta cu mine 😦  

– Da, desigur……. tata folosea des  expresia” MAI du-te…. în alte aspecte” , la asta te refereai nu? – folosire corectă 🙂

– Nu la asta. Și eu am învățat de la tata ceva: „MAI dăi din când în când la MAI” , iar dacă nu înțelegi pot să-ți arăt. – folosire incorectă, țineți-mă să n-o fac praf 😦

– Vai dar ce-a MAI trecut timpul. Trebuie să plec. Mă așteaptă prietenii în club. – folosire corectă 🙂

– Ce surpriză. Încă te MAI interesează? – folosire corectă, i-am trezit interesul 🙂

– Da MAI ales de când mi-am tras clubul meu. – cea Mai corectă folosire , i-am dat la MAI 🙂

 

Omul MAI vine dar MAI și pleacă. By, by de MAI.

 

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. samewhiteblue
    Iul 26, 2014 @ 00:54:48

    Zâmbesc…:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

