Revoltă – mereu de actualitate

optimistaCitind  diverse articole pe internet, pe bloguri, site-uri ori rețele de socializare, m-am indispus rău,  da rău, rău de tot. Și asta pentru că observ că tot mai multă lume mimează  starea de bine, buna dispoziție, ba chiar fericirea

Ne bucurăm cu toții că în Decembrie ’89 am dobîndit libertatea de exprimare,  dar constat că ori nu am înțeles ce este, ori nu știm ce să facem cu ea.

Păi ce făcea Ceaușescu cu noi în epoca de aur? Ne aduna în turmă și ne punea să mimăm dragostea nețărmurită pentru el, partid, ba chiar și pentru nevastă-sa.

Credea vreunul dintre români pe vremea aceea în veridicitatea acestei manifestari în gloată a așa ziselor sentimente? NU CATEGORIC!

Credea vreun străin așa ceva? NICI MĂCAR!

Dar nici Ceaușescu nu credea. El doar își exercita puterea și-și gâdila orgoliul.

Și noi ce facem acum fraților?
Ne dăm extaziați  pe rețelele de socializare că am întâlnit, să zicem,  o cremă de ghete care ne face încălțările atît de moi! …și de pufoase! …..wow dar ce pufoase!!!!…etc…. etc.. aproape că ne face și masaj această cremă de ghete... și dăi și luptă și luptă și dăi….

(Exemplul este pur fictiv, nefăcând referire la nici o companie, scopul meu fiind de trezire la realitate)

Mai mult decît atât, de când folosesc această cremă de ghete, nu o să vă vină să credeți,….. dar trebuie să mă credeți!!!!!, …am devenit o tipă foarte pozitivă , cea mai pozitivă, exxxxtrem de pozitivă……. că nu mai știu ce înseamnă negativ…dar chiar așa oare ce înseamnă?

Altă tipă, nu asta cu crema de ghete, vrea să le spună tuturor că e așa optimistă!!!!!,….. mamă ce optimistă!!!! …nu-și explică de ce, dar trebuie musai să știe toată lumea cât e ea de optimistă!!!!! … și ne sfătuie pe toți să fim la fel ca ea !!! ……indiferent în ce rahat suntem….. și să stăm așa optimiști în acest rahat … că poate de atâta optimism se va găsi cineva să ne scoată din rahat!!!

Fraților unde se termină reclama și unde începe penibilul (ca să nu spun prostituția morală)?

Anunțuri

4 comentarii (+add yours?)

  1. clarozmarin
    Apr 17, 2014 @ 15:33:40

    Se cheama metode de automintire?…. Sau o incercare penibila de mutare a atentiei catre … chiar, catre ce? un fel de manipulare… norocul nostru ca nu folosim toti internetul sau o parte dintre cei ce-l folosim avem si creier.. .. sau poate gasim si vreo reclama la creier optimist si pozitiv…

    Răspunde

    • ricamihai13
      Apr 17, 2014 @ 20:18:21

      Știi ce-i culmea? Că uneori întălnești oameni cu creier care sunt dispuși să devină penibili. Și uite așa realizăm cât de puternic este banul.
      hai să ne mai colorăm și noi viața cum vrem că destul ne-o colorează alții.

      Răspunde

  2. Viorel
    Apr 17, 2014 @ 16:19:29

    De prositutie morala e vorba cu siguranta.De cele mai multe ori reclama si prostitutia morala se confunda sau mai bine spus se intrepatrund.Modul de agresiune desantata,zic negustorii subtila, asupra cetateanului se numeste strategie de marketing.Iar cetateanul este ,,target”.Potrivita alegere.
    Unii din noi ,in cele vremi apuse,aveam cel putin in liceu ca si materie de studiu,printre altele si ,,Economie politica” .O parte din liceu l-am facut la Liceul ,,Mircea” din Constanta. Profesorul meu de economie politica era orice altceva in afara de politruc care sa ne indoctrineze cu economie politica socialista. Omul era plimbat prin Occident si ne povestea cum functioneaza lumea acolo. Va dati seama ca stateam cu gurile cascate si nu lipseam de la orele lui.In ce fel de relatii era cu cei de la cooperativa ,,ochiul si timpanul” nu stim.Cu siguranta insa era in relatii cordiale pt ca avea acces la Occident si vorbea ce voia fara sa fie luat la ,,interviu” pe B-dul Lenin ( sediul DSS ).Tin minte si acum ca tipul ne-a spus cam asa,citez aprox:
    Mai copii ,in max 10 ani o sa vedeti si voi cum este capitalismul aici in Romania ( era in ’80 ) .O sa vedeti cum lucruri absolut inutile si pe care voi ,acum,daca le-ati putea avea,le-ati schimba cu usurinta pt un pachetel cu guma ,,Spearmint”.Va intrebati cu siguranta cum de se vor vinde.Ei ! reclama facuta acestora va fi asa de agresiva si desantata ( retin acest termen cu mare exactitate) incit aceste inutilitati se vor vinde.Discutiile au continuat,pt ca era o ora ,,altfel” cum s-ar numi acum.
    Imi vine in minte un lucru relevant in sensul celor spuse mai sus:in anii ’90 aparusera nu stiu ce periute de dinti care costau ,sa spunem,1 leu.La ceva timp au aparut aceleasi periute dar care aveau niste zimti pe codita si care ,Evrica ! ne ajutau sa nu D-ne fereste scapam periuta prea adinc in gura ori pe jos ,ceea ce ar fi fost o tragedie.Cit tam-tam si cita tevatura in reclame …cita grija are producatorul de noi sa nu ne alunece periuta din mina.Nu mai contiunui ca deja e desantata povestea.Unii dintre voi e posibil sa va amintiti.
    Probabil va intrebati :ei si ce ? au pus oamneii 5 zimti pe miner.Da dar pt asta au mai pus inca un leu la pret.Si am vazut oameni care au muscat din momeala reclamei.
    Sa ne vdem cu bine.

    Răspunde

    • ricamihai13
      Apr 17, 2014 @ 20:12:03

      Mulțumesc! Recunoaștem cu toții importanța marketingului dar tocmai de aceea ar trebui să se facă într-un mod inteligent, pentru că e important.
      Să ne Vedem cu Bine și să Alegem noi Culorile!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: