Personaje pozitive sau negative? – partea a II-a

În această parte poate mai clarificăm lucrurile.

Cu o voinţă extraordinară femeia se dezlipi de zid, înfipse bine picioarele în trotuar, întoarse spatele barbatului şi intră în curte. Paznicul după ea. A întrebat-o ceva ce nu am înţeles iar ea i-a răspuns în câteva vorbe.

– Te aştept. Vii nu? strigă după ea nedumerit barbatul.

– Nu, nu vin. Femeia se îndrepta mai mult împleticindu-se spre intrarea în clădire.

În urmă barbatul bodogănea vrute şi nevrute şi pentru câteva clipe chiar am avut impresia că plânge. După ce nu a mai văzut-o, a luat-o la vale pe stradă, vorbind de unul singur.

Ceea ce tocmai văzusem mă cam scosese din apele mele şi îmi doream să găsesc răspuns măcar la o parte dintre întrebările ce îmi veneeau de-a valma în minte.

Zis şi făcut. În câteva minute, în aşa zisul meu drum către piaţă, am intrat în vorbă cu paznicul.

Femeia nu a plecat acasă pentru că simţea că în starea în care era nu le-ar fi fost de nici un folos, mai mult îşi grăbea sfârşitul.

Bărbatul nu putea veni în adăpost împreună cu ai săi copii pentru că tocmai se instalaseră într-un loc de mult râvnit, un loc ce părea sigur pentru o perioadă de timp lungă şi pe care îl păzeau cu rândul.  Cea mai grea misiune a lui era acum să le asigure hrana zilnică.sărăcie

Sfărşit.

Aici se opresc informaţiile. De aici încolo putem doar să facem presupuneri.

Probabil că dacă am vrea am putea comenta mult şi bine. Dar ce folos.

Trecutul nu îl putem schimba.

Dar putem încerca să schimbăm prezentul şi viitorul!!!!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Vienela
    Iun 09, 2014 @ 20:48:55

    Am putea, daca ne-am dori cu adevarat, daca ne-am implica mai mult, daca nu ne-am gandi doar la noi… 😦

    Răspunde

    • ricamihai13
      Iun 10, 2014 @ 06:36:22

      Eu cred că avem inimă, bunăvoință, minte, dar nu am descoperit toate pârghiile așa încât gândurile bune să poată fi transformate în fapte mărețe. Eu vises de mult că într-o zi vom putea schimba ceva

      Răspunde

Lasă un răspuns

